10deep

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

1541LM - Koog aan de Zaan - Netwerk niet bereikbaar- bellen, smssen - vanaf 27-03 t/m NU!

Beste Vodafone,

sinds vrijdag heb ik een eigenaardig probleem: mijn telefoon (samsung galaxy S2) kan jullie netwerk niet meer vinden en/of mee verbinden. Nadat ik gister in de vodafone winkel in zaandam ben geweest heb ik een nieuwe simkaart gekregen en zou alles weer moeten werken. Dit deed het ook, tot en met dezelfde avond. Sindsdien ben ik weer niet in staat om op het vodafone netwerk te komen en dus niet te bellen en of sms-sen.
Wat het allervreemdste is, is dat als er iemand anders met vodafone in mijn huis is hij ook geen bereik heeft..
Maar zelf heb ik buiten de deur ook geen bereik of connectie..
9 Reacties 9
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi! @10deep ,

Wat vervelend dat je geen gebruik kunt maken van het netwerk!
Zou je kunnen kijken of er Tips & Tricks voor geen bereik doornemen om te kijken of dit heeft geholpen.

Laat je het ons weten?
Roelvandam

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Geachte Vodafone,

Ik woon op 1541PD en heb ook al meerdere dagen geen telefoon . Ik ben Hollandsnieuwe-klant, maar dat gaat via het Vodafone netwerk. De buren, ook Hollandsnieuwe klanten, hebben ook geen bereik. Kortom, in uw zendmast die 1541 afdekt is er een probleem.

Graag snel repareren!

Roel van Dam
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hai! @Roelvandam ,

In mijn vorige bericht in dit topic heb ik en aantal linkjes geplaatst naar de Tips & Tricks en naar enige storingen/werkzaamheden heb je hier al tussen gekeken? Ook kun je vanaf nu via de dekkingskaart kijken naar storingen of werkzaamheden!
Roelvandam

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Samsungexpert,
Ik heb de telefoon op gsm teruggezet en nu kan ik wel bellen. Maar heb je enig idee wanneer het probleem wordt opgelost?
Groet,
Roel.
saskiam71

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ook hier problemen op 1541. Iedere keer in de avond of nacht gaat de telefoon naar Alleen noodoproepen.
Probleem lijkt zich voor te doen sinds de stroomstoring van afgelopen vrijdag.
Het enige dat bij mij werkt is de telefoon opnieuw opstarten.
Jammergenoeg komt het probleem steeds terug!

De door Samsungexpert aangedragen tips en trucks bieden geen blijvende oplossing!
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! Allemaal,

Als jullie nog steeds problemen ondervinden kan er het beste even contact worden opgenomen met de klantenservice zodat de technische dienst dit verder kan afhandelen en dit verder kan afhandelen.
Heijntje

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ook ik woon in het gebied 1541 en heb sinds vrijdag deze problemen! Ik dacht dat het aan mijn telefoon lag, heb al de fabrieksinstellingen hersteld en noem maar op. Ik ben geen Vodafoneklant maar heb Dekamobiel, wat gebruik maakt van het Vodafone netwerk. Via de helpdesk van Dekamobiel ben ik nu hier uitgekomen en het is fijn om te weten dat ik niet de enige ben met dit probleem maar daarmee is het nog niet opgelost.
Wat nu?? Kan ik ook contact opnemen met de technische dienst van Vodafone?
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi @Heijntje ,

Er is geen telefonisch contact met de technische dienst dit doe je via de klantenservice zij versturen je aanvraag naar de technische dienst.
Ik hoop dat de problemen snel verholpen worden!

Laten je het weten?
RuudNL

Liefhebber
  • 650Posts
  • 17Oplossingen
  • 125Likes
Als je Dekamobiel hebt dan moet je het via hen oplossen. Zij moeten een technische issue inschieten bij Vodafone zodat ernaar gekeken wordt.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic