karimmaassen

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

150Mbps 4G

Zijn er concrete plannen om het 4G-netwerk te versnellen naar 150Mbps op de 1800-MHz-band?
6 Reacties 6
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @karimmaassen ,

4G+ wordt nu uitgerold in Amsterdam 4G+ is de snellere versie van 4G.
Je kunt via https://www.vodafone.nl/support/netwerk-en-dekking/dekkingskaart.shtml zelf je dekking bekijken en ook bijvoorbeeld wat de plannen zijn voor 4G+.
karimmaassen
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik bedoel dus de volledige 2x10MHz
karimmaassen
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@SamsungExpert Klinkt als het antwoord op mijn vraag. 🙂 Dat betekent dus LTE advanced waar 4G+ is, en in het geval van de iPhone 6 tot 150Mbps, toch?

Ik doel op dit artikel: http://www.4gdekking.nl/nieuws/4g/iphone-6-6-4g/
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@karimmaassen

Ons 4G netwerk ondersteunt de maximale snelheid van 150 Mbps op de iPhone 6 en 6 Plus, dit is echter niet op basis van 4G+ (carrier aggregration). Voor 4G+ is namelijk een CAT6 toestel nodig en de iPhone 6 en 6 Plus zijn uitgerust met een CAT4 chipset.

RuudNL

Liefhebber
  • 650Posts
  • 17Oplossingen
  • 125Likes
De maximale snelheid is al 150 Mbps op plekken op de kaart waar je ook iPhone 5-dekking hebt. Als er andere mensen op de mast zitten of als je er te ver vandaan zit dan zul je in de praktijk wel minder zien, maar het kán wel op deze plekken dus!
karimmaassen
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@RuudNL Ik vermoedde al de 150Mbps voor de iPhone 6, gezien de 1800MHz-band voor de iPhone 5s. Ik vraag het aangezien ik bij m'n Red Essential 75Mbps geadverteerd heb gekregen als maximale snelheid. Wat is hierin leidend?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic