flamongo

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

1200 beltegoed opvragen werkt niet

hallo,
Sinds ik een nieuwe abbonoment hebt is het niet mogelijk via 1200 mijn beltegoed op te vragen, krijg steeds de melding dat het service overbelast/mislukt is o.i.d,,het is wel mogelijk online via mijn vodafone,,misschien moet het nog administratief verwerkt worden??? vind ik wel fijn om mijn tegoed op te vragen via 1200 ipv steeds online te gaan..graag z.s.m. een oplossing hiervoor, bedankt.
4 Reacties 4
Steef86

Raadgever
  • 171Posts
  • 14Oplossingen
  • 18Likes
tip: download de myvodafone app.
Hoef je niet steeds op internet te gaan kijken en niet steeds te bellen, kun je gewoon even op een appje kijken op je telefoon.
flamongo
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
hallo, bedankt voor de tip, maar de apps zijn niet voor blackberry bestemd, en 1200 moet gewoon werken en niet onbereikbaar blijven,,
groetjes...
ELSJEOZIR

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Geachte mijnheer/mevrouw,

Heb een telefoon gekocht maar beltegoed opwaarderen lukt niet door te bellen met 1200.Bij aankoop had ik een beltegoed van max.20,00 euro en nu hoor ik dat ik maar 5 euro aan beltegoed kan opwaarderen.
Het is wel jammer dat ik in de maling wordt genomen.
Had ook een Lebara telefoon bij kijkshop voor 15 euro simlock vrij en 15 euro aan beltegoed gezien in de folder maar schijnt een druk fout geweest te zijn van de drukkerij geeft medewerker(ster) aan.
Zo zijn het nog meer wordt aan gegeven met de kleine lettertjes.
Weet op den duur niet meer wat waar is en wat niet waar mag zijn.

Hopend u voldoende te hebben geinformeerd en in vertrouwen zie mijn beltegoed tegemoet.

Met vriendelijk groet,

Mevr.M.Ozir
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
ELSJEOZIR schreef:
Geachte mijnheer/mevrouw,

Heb een telefoon gekocht maar beltegoed opwaarderen lukt niet door te bellen met 1200.Bij aankoop had ik een beltegoed van max.20,00 euro en nu hoor ik dat ik maar 5 euro aan beltegoed kan opwaarderen.
Het is wel jammer dat ik in de maling wordt genomen.
Had ook een Lebara telefoon bij kijkshop voor 15 euro simlock vrij en 15 euro aan beltegoed gezien in de folder maar schijnt een druk fout geweest te zijn van de drukkerij geeft medewerker(ster) aan.
Zo zijn het nog meer wordt aan gegeven met de kleine lettertjes.
Weet op den duur niet meer wat waar is en wat niet waar mag zijn.

Hopend u voldoende te hebben geinformeerd en in vertrouwen zie mijn beltegoed tegemoet.

Met vriendelijk groet,

Mevr.M.Ozir
Hi Elsjeozir,

Heb je misschien een foto of een screenshot van de pagina waarop deze aanbieding staat vermeld? Aangezien je het toestel niet in een Vodafone winkel hebt gekocht ben ik niet op de hoogte van deze aanbieding dus het zou ook een aparte aanbieding van de winkel kunnen zijn.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic