Fenaasje1983

Gedreven Ontdekker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

€ 11,00 korting

Binnenkort gaat mijn nieuwe abonnement in, ik ben een oud klant van Ziggo mobiel geweest met de volgende afspraken destijds:

 

- € 11,00 korting zolang je abonnement loopt.

- € 5,00 korting p.m. Ziggo klant.

 

Ik ben destijds ook naar de Vodafone winkel in Utrecht langs geweest en dit even nagevraagd, maar ik zie het niet op mijn nieuwe contract staan, vandaar dat ik hier nogmaals een vraag over heb, gelden de bovenstaande kortingen nog steeds voor mij? In de winkel werd tegen mij gezegd dat t automatisch met de facturen word verrekend en dus wel op mij van toepassing is, maar omdat ik het niet zie staan twijfel ik hierover, kan ik daarover exact nu geinformeerd worden?

 

Ik reken n.m. op contunering van mijn huidige afspraken die destijds gemaakt zijn bij de overgang van ZiggoMobiel naar Vodafone.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ik zie dat je het volgende afgesproken hebt @Fenaasje1983 
Een Red Essential abonnement €36,00 (2 jaar) 
Korting - €13.00
Ziggo korting - €5,00 (zolang je aan de voorwaarden voldoet) 
Voor het abonnement betaal je €18,00

Je hebt daarnaast gekozen voor een Samsung Galaxy Note 10 Plus 256GB Black. Hiervoor heb je gekozen om €9,00 per maand te betalen (2 jaar). Het overige bedrag wordt in een keer voldaan op de eerst volgende factuur.
Ook zie ik dat je een Data Multi sim hebt voor €5,00 per maand.

Bekijk in context

8 Reacties 8
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Fenaasje1983 
Welke afspraken er destijds gemaakt zijn, geen idee. Als dit het geval is, dan kan je het beste contact opnemen met de klantenservice van Vodafone (0800-0560  (particulier) en 0800-0500 voor zakelijk). Het is ook mogelijk om een chat te starten  Deze mensen kunnen in het systeem kijken welke afspraken er gemaakt zijn. Het zou mij niets verbazen als dat toen de geldende korting was omdat ze mensen van Ziggo naar Vodafone over wilden zetten. 

Tegenwoordig krijg je, als je Vodafone en Ziggo klant bent, een combinatie korting. Start abonnementen is dit 2,50 euro korting en bij Red abonnementen is dit 5,- euro. Deze zie je niet op je contract, wel straks op je facturen. 

Maar goed, bel de klantenservice even en je weet het direct. Laat nog even weten hoe het is afgelopen. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Fenaasje1983,
 

Zodra je verlengt, vervallen alle afspraken die bij je oude contract geldig waren. Je verlengt namelijk met een nieuw abonnement met nieuwe tarieven. Mocht je willen dat ik controleer wat er precies is afgesproken, dan hoor ik het graag.
Kun je mij de volgende gegevens sturen via een privébericht: naam, adres, postcode, mobiel nummer, geboorte datum en de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer? Ik controleer graag de verlenging voor je. 

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes

Als je nog even je privégegevens stuurt naar Steven, kunnen we je verder helpen @Fenaasje1983

Fenaasje1983
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Reeds verstuurd maar nog geen reactie

Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Fenaasje1983 wrote:

Reeds verstuurd maar nog geen reactie

Ja, Steven werkt ook niet 24/7 bij Vodafone 
Hij zal het wel oppakken zodra die je bericht heeft gezien 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ik zie dat je het volgende afgesproken hebt @Fenaasje1983 
Een Red Essential abonnement €36,00 (2 jaar) 
Korting - €13.00
Ziggo korting - €5,00 (zolang je aan de voorwaarden voldoet) 
Voor het abonnement betaal je €18,00

Je hebt daarnaast gekozen voor een Samsung Galaxy Note 10 Plus 256GB Black. Hiervoor heb je gekozen om €9,00 per maand te betalen (2 jaar). Het overige bedrag wordt in een keer voldaan op de eerst volgende factuur.
Ook zie ik dat je een Data Multi sim hebt voor €5,00 per maand.

Fenaasje1983
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Oke top dankje

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Heel graag gedaan! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic