Vincent3

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

-100000 mb data

Ik heb vandaag een YOU L abonnement afgesloten en nu staat er op my vodafone dat ik nog -100000mb te gaan heb. Weet iemand wat er aan de hand is?
5 Reacties 5
Anonymous
Niet van toepassing
Wow dat is wel heel veel data. Ik raad je aan om hiervoor contact op te nemen met de klantenservice zodat zij het probleem kunnen in zien en aankaarten bij de klantenservice. Vanuit hier kan ik het helaas niet voor je oppakken omdat hier ook andere forumgebruikers reageren.
Mkaram

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Dit heb ik ook helaas.
Anonymous
Niet van toepassing
ook jou adviseer ik om hiervoor contact op te nemen met de klantenservice.
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 22Oplossingen
  • 63Likes
Vincent3 , Mkaram , Steven- dit is een bekend probleem met de weergave van het tegoed van YOU L. Het probleem is inmiddels al in onderzoek bij onze technici. Je kunt het tegoed voorlopig opvragen door STATUS te smsen naar 4000. Excuses voor het ongemak!
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 22Oplossingen
  • 63Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic