sikilachi

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

€100 cashback note 3

Hallo,

Heb een note 3 genomen bij mijn nieuwe abo en wil gebruik maken van de 100euro retour actie van samsung heb geen aankoopbewijs gekregen bij mijn bestelling alleen een pakbon mijn vraag is hoe kom ik aan een aankoopbewijs/kassa bon?
21 Reacties 21
cheyenne2003

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Als iemand daar een antwoord op heeft hoor ik dat ook graag hetzelfde probleem hier. ook note 3 maar geen aankoopbewijs. Wil wel gebruik maken van de actie, dus ben benieuwd hoe het opgelost gaat worden
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!

Staat er ook enige informatie op het pakketje, want als je bon enzo niet zijn geleverd is het toestel ook niet op de officiële manier geleverd.

En is dit via Vodafone gegaan of via en partner van Vodafone?
sikilachi
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
via vodafone zelf telefonisch verlengt
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!

Het klopt inderdaad niet, zie je misschien iets bij je My Vodafone account van en enig contract dat je kunt uitprinten?

En neem anders opnieuw contact met de klantenservice op want zo kun je ook niet je garantie laten aantonen.
sikilachi
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Klopt zeker wel er staat in mijn mail die ik heb gekregen voor ik mijn pakketje heb gekregen dat de pakbon garantiebewijs is.
jp1804

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste forum bezoekers

Ik heb de note 3 bij het abbonement van vodafone gratis gekregen nu lees ik op andere sites dat je geen cashback ontvangt omdat het toestel gratis is en bij andere sites weer wel

Wat klopt er nou

Tot op heden niks ontvangen geen 100 retour en geen geld voor me.oude note2

Al een tijdje aant wachten

Gr jeroen
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hi @jp1804

Dit is geen actie vanuit Vodafone maar een actie van Samsung. Voor de precieze voorwaarden kun je dus het beste even kijken op de website van Samsung of je kunt even contact opnemen met hun klantenservice. Hier vind je alle informatie. 😄
zjorz

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hi Maartje,

Dat is lekker makkelijk..... Vodafone adverteert er wel mee zelfs bij het afsluiten van een online abbo of verlengen maar nu moet men zich maar bij samsung redden? Iets meer informatie vanuit Vodafone zou zeer op prijs gesteld worden!

Met vriendelijke groet,

Sjors Luinge

bribia

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb alles ingestuurd zeker 4 weken geleden, maar heb die 100 euro nog niet mogen ontvangen. Hoe zit dat?
zjorz

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Tsja, toen wat het stil........
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!

Het kan bij Samsung en aantal weken duren ik weet hoe dit proces in werkelijkheid gaat.
Hopelijk heb je snel antwoordt binnen, en in ieder geval kun je altijd contact opnemen.
zjorz

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bij een abonnement krijg je van Samsung niks. Denk dat Vodafone beter mag checken alvorens hiermee te adverteren. Ernstig misleidende reclame! Vodafone mag wat mij betreft met een tegemoetkoming mag komen. Anders zullen vast een aantal mensen een klacht indienen bij de reclame code commissie?

En echt slap om naar Samsung te wijzen. Zei adverteren niet op de Vodafone wenste!
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!

Je probleem is inderdaad vervelend, zelf sluit ik en abonnement af via internet of de winkel gaat veel soepeler en heb je wel het bewijs voor je staan natuurlijk ;).

Ik raad je wel even aan om en mailtje te sturen naar Vodafone misschien dat zij via dat kanaal je kunnen helpen! Want tevens kunnen wij geen gevoelige/persoonlijke informatie via het Forum delen bijvoorbeeld over je abonnement.

PS; Samsung is wel aansprakelijk voor het geld dat je terugkrijgt Vodafone geeft dat geld namelijk niet maar Samsung wel ;). Zo is dat ook zo bij hoesjes die in de promotie staan of enig ander, al en Facebook post of Tweet naar@SamsungMobileNL of@Samsung_NL gestuurd hierover?
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
zjorz schreef:
Bij een abonnement krijg je van Samsung niks. Denk dat Vodafone beter mag checken alvorens hiermee te adverteren. Ernstig misleidende reclame! Vodafone mag wat mij betreft met een tegemoetkoming mag komen. Anders zullen vast een aantal mensen een klacht indienen bij de reclame code commissie?

En echt slap om naar Samsung te wijzen. Zei adverteren niet op de Vodafone wenste!
Hi Zjorz, mag ik vragen hoe je tot deze conclusie komt? Heb je van Samsung bericht gekregen dat je geen deel kunt nemen aan de cash-back omdat je toestel bij Vodafone besteld is?
zjorz

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Moet ik hier nou met het antwoord komen?

Als Vodafone adverteerder met 100 € cashback ga ik er van uit dat je als klant van Vodafone hier gewoon gebruik van kan maken zonder belachelijke van het kastje naar het muurtje praktijken. Helaas is dit wel het geval.

Geef liever een oplossing in plaats van het probleem bij mij neer te leggen. Als je als klant geen factuur krijgt van je provider kom je in cashback aanvraag al vast te zitten. Dan weet ik wel genoeg. Die 100 € kan me geen bal schelen alleen het principe van dit soort marketing vindt ik waardeloos.
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Ik stelde die vraag omdat wij een afspraak hebben met samsung dat onze pakbonnen gewoon als bewijs van aankoop dienen. Zoals gezegd, stuur je pakbon op en dan hoor je gewoon van de cash-back gebruik te maken. Ik heb ook nog geen mensen gezien waar Samsung hun deelname geweigerd heeft omdat er een pakbon was ingestuurd.

Ook het invullen van de cash-back, bv http://www.samsung.com/nl/promotion/note-3-cash-retour/registreren.html zou geen probleem mogen zijn, de vereiste info staat op de bon (dealer, datum, model) en foto'tjes e.d. van de doos zijn zo gemaakt toch?

Vandaar dat ik de vraag stelde: is het bij jou misgegaan en zo ja waar precies? Dan kan ik daar wellicht bij helpen?
Marjet

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Bas, als dat de oplossing is heb ik een probleem. Ik heb het toestel vandaag ontvangen maar op de pakbon staat verzenddatum: 02/01/2014 (??). Is het verzenden van de "bevestiging van levering" ook ok? Zo niet; kun jij mij aan een juist gedateerde pakbon helpen?
Marjet

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik kom er net achter dat je via https://vodafone.arvato-logistics-services.de/simviewer een proof of purchase op kunt vragen. Wellicht ook een optie?
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!

Ziet er erg Deutsch uit .de moet wel natuurlijk .nl blijven he ;).
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic