sikilachi

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

€100 cashback note 3

Hallo,

Heb een note 3 genomen bij mijn nieuwe abo en wil gebruik maken van de 100euro retour actie van samsung heb geen aankoopbewijs gekregen bij mijn bestelling alleen een pakbon mijn vraag is hoe kom ik aan een aankoopbewijs/kassa bon?
21 Reacties 21
Sjoerd1234

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hi,
Ik heb op 3 januare de note 3 besteld via de website die op dat moment nog adverteerde met de 100 euro cashback actie. Nu blijkt echter dat de actie tot 31 december liep en aankoopdata daarna dus niet geaccepteerd worden. Hoe moet dat geregeld worden??
groetjes
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hi Sjoerd, zoals ook op onze site stond was de cash-back-actie een actie van Samsung. Deze actie liep inderdaad tot 31 januari. Als er buiten de actie-periode heeft besteld kan er geen gebruik meer van gemaakt worden. Ik zie op dit moment geen melding meer op onze website. Wij hebben uiteraard mensen wel attent gemaakt op deze actie van Samsung en zo was die melding bij de Note ook bedoeld (ongeacht waar je je toestel kocht, je kon gebruik maken van deze actie). Ik kan helaas niet controleren of de melding iets te lang op onze site heeft gestaan. Zo ja, excuses daarvoor. Je hebt in ieder geval een prima keuze gemaakt die hoe dan ook zijn geld waard is 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic