Aggie52

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

10 gb gekregen

Ik zie dat ik weer dubbel  gb gekregen heb klopt dat

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Aggie52 

Als het goed is zie je geen 10GB extra cadeau. Heb je thuis ook Ziggo, dan wordt de data iedere maand verdubbeld zolang je aan de voorwaarden voldoet.
Heb je thuis ook Ziggo?

Kun je mij eens anders de volgende gegevens sturen via een privébericht:
Naam, adres, postcode, mobiele nummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je bankrekeningnummer?  Dan kijk ik eens mee met je naar de dubbele data.

Bekijk in context

10 Reacties 10
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Aggie52 
Als je ook Ziggo bezit dan heb je recht op extra GB. 
Heb je het idee dat dit niet klopt dan zou ik even wachten op een medewerker van Vodafone en die kan je dan helpen met info. Die zal van de week langs komen hier. 

Succes in ieder geval en de beste wensen!

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Aggie52 

Als het goed is zie je geen 10GB extra cadeau. Heb je thuis ook Ziggo, dan wordt de data iedere maand verdubbeld zolang je aan de voorwaarden voldoet.
Heb je thuis ook Ziggo?

Kun je mij eens anders de volgende gegevens sturen via een privébericht:
Naam, adres, postcode, mobiele nummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je bankrekeningnummer?  Dan kijk ik eens mee met je naar de dubbele data.

Nicro

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb ook weer 10gb extra ontvangen op 1jan. 

Mijn dochter met hetzelfde abo heeft dit niet gekregen. Snap er ook niks van.

Webarcher

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb het ook weer gekregen. Mijn zoon niet. Vreemd

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

De 10GB had niet meer zichtbaar mogen zijn. @Nicro  Kun je mij eens anders de volgende gegevens sturen via een privébericht:
Naam, adres, postcode, mobiele nummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je bankrekeningnummer?  Dan kijk ik eens mee met je naar de dubbele data.

Nicro

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bedankt voor je reactie @Steven,

Maar hoezo had dit niet zichtbaar moeten zijn? Ik heb er verder geen problemen mee zolang het niet berekend wordt!

Ik heb een Vodafone en Ziggo account dus krijg al jaren dubbele data. 

Het viel me gewoon op.

Ik zie wel wat er volgende maand gebeurd. 

Ik geef liever niet al mijn gegevens door. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Omdat de 10GB een cadeau van ons was met kerst. Dit had per 01-01 verwijderd moeten worden. Dit staat verder los van de dubbele data. Ik vraag naar de gegevens in een privébericht zodat ik het intern kan aankaarten en zodat er geen kosten in rekening gebracht zullen worden. Zonder de gegevens kan ik natuurlijk niks controleren etc. @Nicro 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dankjewel voor de gegevens via een privebericht @Nicro en natuurlijk welkom!

Ik heb het gelijk aangekaart. Dit staat bekend onder 9239476. De technische dienst zal hiermee aan de slag gaan om de bundel te verwijderen. Mijn excuses voor het ongemak!

Nicro

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@Steven Wat nou als ik dit niet gemeld had? 

Had ik dan mazzel of zou ik een rekening krijgen?

Want zoals je al aan deze topic merkt zijn er meer mensen die dit cadeautje gekregen hebben...…

Ik vind het maar raar. 

 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dat is geheel afhankelijk van hoe het in de systemen staat @Nicro. Dit soort dingen kun je beter melden zodat het opgepakt kan worden. Meld je het achteraf en er zijn eventuele kosten in rekening gebracht dan is dat natuurlijk zuur! Gelukkig kunnen we daarin ook iets betekenen. Maar liever meteen melden, dan achteraf. Hoe meer meldingen binnen komen bij de technische dienst, hoe groter de impact is.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic