Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes

10 december 2015: De dag van de kleine schrijver

Het is weer 10 december, de dag van de kleine schrijver!

Met kleine schrijver bedoelen we niet dat je klein van stuk bent of alleen maar korte verhalen schrijft 😉 Een kleine schrijver is kort samengevat iemand die voor de lol schrijft, zonder daar zelf iets aan te verdienen.

Wij vinden dit een uitgelezen kans om jullie als kleine schrijvers hier op het Forum te bedanken voor jullie inzet. Jullie helpen, adviseren en ondersteunen onze klanten hier op het Forum, en daar zijn wij ontzettend blij mee!

We hebben daarom besloten om de vijf forumleden die het meest bijdragen op ons Forum hiervoor te bedanken.
Zij hebben elk twee kaartjes voor The Voice of Holland gekregen!

De gelukkigen zijn:
1.
2.
3.
4.
5.

Heel veel plezier gewenst! Wij zijn erg benieuwd naar de ervaringen en verwachten uiteraard foto's 🙂

Daarnaast willen we ook al onze andere forumleden bedanken die zich inzetten op het Forum. Jullie zijn de spil van ons Forum, daarom een dikke vette dankjewel! 🙂



39 Reacties 39
Anonymous
Niet van toepassing
Ben benieuwd hoe het daar is, moet nog gaan haha, maar ziet er gezellig en groot uit, had de studio kleiner verwacht.
patjuhw

Gedreven Raadgever
  • 226Posts
  • 10Oplossingen
  • 70Likes
studio is aardig groot gaat denk ik een man of 400 a500 in
en het was idd super gezellig 🙂
Anonymous
Niet van toepassing
Inmiddels heb ik de kaarten nog niet ontvangen, iemand een idee wanneer je ze binnen krijgt?
patjuhw

Gedreven Raadgever
  • 226Posts
  • 10Oplossingen
  • 70Likes
ik kreeg op maandag 4 januari een mailtje met de kaartjes voor 8 januari
dus ik denk dat jij dat mailtje vandaag krijg aangezien je aankomende vrijdag gaat toch
Anonymous
Niet van toepassing
nog steeds niks binnen 😞
patjuhw

Gedreven Raadgever
  • 226Posts
  • 10Oplossingen
  • 70Likes
okey dat is minder

miss weet er meer over
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
steven- , sorry dat je nog steeds niks binnen hebt! Ik ga erachteraan!
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
steven- , ik heb begrepen dat je vandaag de bevestiging gaat ontvangen. Mocht je na vandaag toch niks hebben ontvangen, laat het dan even weten.
Anonymous
Niet van toepassing
Zal ik doen top
Kyra
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 499Posts
  • 5Oplossingen
  • 49Likes
@Steven-, heb je de bevestiging inmiddels ontvangen?
Anonymous
Niet van toepassing
Jazeker

Ben super benieuwd hoe het daar is 🙂 erg leuk om mee te mogen maken. Zal zeker hier wat foto's posten!!
Anonymous
Niet van toepassing

patjuhw

Gedreven Raadgever
  • 226Posts
  • 10Oplossingen
  • 70Likes
en hoe vond je het
Kyra
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 499Posts
  • 5Oplossingen
  • 49Likes
Ziet er gezellig uit Steven-!

Anonymous
Niet van toepassing
Was een hele leuke avond, wat het bijzonder maakt is dat je ook eens ziet hoe het achter de schermen er aan toe gaat, tijdens de pauzes etc. Erg leuk en goed geregeld 🙂
speedfighter
Expert
Expert
  • 1053Posts
  • 32Oplossingen
  • 2Likes
_Nadia_ schreef:
Het is weer 10 december, de dag van de kleine schrijver!

Met kleine schrijver bedoelen we niet dat je klein van stuk bent of alleen maar korte verhalen schrijft 😉 Een kleine schrijver is kort samengevat iemand die voor de lol schrijft, zonder daar zelf iets aan te verdienen.

Wij vinden dit een uitgelezen kans om jullie als kleine schrijvers hier op het Forum te bedanken voor jullie inzet. Jullie helpen, adviseren en ondersteunen onze klanten hier op het Forum, en daar zijn wij ontzettend blij mee!

We hebben daarom besloten om de vijf forumleden die het meest bijdragen op ons Forum hiervoor te bedanken.
Zij hebben elk twee kaartjes voor The Voice of Holland gekregen!

De gelukkigen zijn:
1. @SamsungExpert
3. @Jeroensky
5. @MrMister

Heel veel plezier gewenst! Wij zijn erg benieuwd naar de ervaringen en verwachten uiteraard foto's 🙂

Daarnaast willen we ook al onze andere forumleden bedanken die zich inzetten op het Forum. Jullie zijn de spil van ons Forum, daarom een dikke vette dankjewel! 🙂


Sorry dat ik het zeg maar wat een rare actie.
Als ik bovengenoemde namen zie dat zitten daar medewerkers van Vodafone bij en ook mensen met weinig reakties/oplossingen.
Er zitten op dit forum mensen die veel meer tijd actief , langer actief zijn, en tot veel meer oplossingen zijn gekomen.
schrijf dan we hebben 5 mensen gekozen uit alle namen maar ga niet zeggen dat iemand met +/- 150 reacties meer betekend op dit forum dan b.v iemand met b.v 1500 reakties of meer.
Nee Vodafone hiermee maak je vrienden.
Overigens gun het ik het iedereen hierboven maar het gaat mij om de actie van Vodafone.




Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
speedfighter , het is natuurlijk nooit de bedoeling van zo'n leuke actie om andere gebruikers voor het hoofd te stoten. Het kiezen van de top 5 is geen exacte wetenschap. Deze actie is gedaan in december, we hebben destijds gekeken wie er op dat moment het meest actief was en een waardevolle bijdrage aan het forum leverde. Daarbij keken we ook naar de manier waarop iemand reageert en wat voor antwoorden deze persoon geeft. En daar horen ook Vodafone medewerkers bij, omdat dit mensen zijn die in hun vrije tijd nog extra tijd besteden aan onze klanten door te reageren op het forum! 🙂

Uiteraard blijft jouw toegevoegde waarde aan het forum ook niet onopgemerkt, we hebben je vorige week nog een cadeautje gestuurd! Heb je dit inmiddels ontvangen?
speedfighter
Expert
Expert
  • 1053Posts
  • 32Oplossingen
  • 2Likes
Het gaat niet om mij het gaat om de algemeenheid hoe er geselecteerd word.
Het blijft vreemd dat als voorbeeld iemand met minder dan 150 berichten (over een lange periode) hiervoor in aanmerking komt.
Waarom dan niet b.v om er zo maar een tussen uit te halen.
Dat de selectie procedure geen exacte wetenschap is snap ik, maar de procedure die nu is uitgevoerd
klopt van geen ene kant. Hopelijk dat vodafone er de volgende keer echt goed voor gaat zitten of de aktie anders opzet.

Overigens niks ontvangen zou ook wel knap zijn zonder adres gegevens.
Of worden deze aan de hand van ip-adres achterhaald?









Desiree-

Raadgever
  • 397Posts
  • 12Oplossingen
  • 53Likes
Heej , wat zeg je nu? Ik ben meteen gaan kijken en inderdaad, je hebt helemaal gelijk! Jouw cadeautje ligt hier nog. Wil je ons in een privébericht jouw adres sturen? Dan komt dit uiteraard alsnog zo snel mogelijk jouw kant op.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic