Robbert Bruin

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

10 GB gratis data

Voor de kerst heb ik 10 GB ontvangen van Vodafone, ten eerste, ontzettend bedankt daarvoor, en deze zou geldig zijn tot 31 december.

Tot mijn verbazing staat nu in de my Vodafone app dat ik 14 GB heb om te gebruiken (normaal heb ik er 4), kan ik deze gebruiken?

Ik ben namelijk bang dat er aanvullende kosten aan zullen worden verbonden.

Alvast bedankt!

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dankjewel voor de gegevens! Ik heb het intern aangekaart. Het onderzoek staat bekend onder 9238977. De technische dienst zal hiermee aan de slag gaan. De 10GB had niet meer zichtbaar mogen zijn. Namens Vodafone mijn excuses hiervoor @Robbert Bruin!

Bekijk in context

11 Reacties 11
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Robbert Bruin 
Ga er maar vanuit dat je deze 14GB NIET kunt gebruiken.
Ik heb zelf ook nog de 10GB staan als extra maar deze is en blijft op 10GB, ook al heb ik dingen gedaan.

Waarschijnlijk is de technische man, die de 10GB weer uit de My Vodafone app moet halen, met vakantie en loopt Vodafone een klein beetje achter. Als je normaal 4GB hebt, dan heb je nu ook 4GB en echt niet meer. Er zijn geen aanvullende kosten verbonden, mits je over die 4GB heen gaat en dat kan je wel zien in je My Vodafone app natuurlijk.

Dus gewoon niet boven je 4GB uit komen en dan is alles in orde!

Robbert Bruin
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@Energieboy Bedankt voor het antwoord, ik ga hier maar van uit!

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hi @Robbert Bruin 

is de 10GB bundel inmiddels verwijderd?  Zo niet kun je mij eens de volgende gegevens sturen via een privebericht: naam, mobiel nummer, adres, postcode, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer? 

Robbert Bruin
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@Steven

De 10 GB cadeau staan nog in my Vodafone aangegeven.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Kun je mij dan de gegevens via een privebericht sturen @Robbert Bruin. Dit doe je door op mijn naam te klikken en dan op de knop stuur bericht. Dan ga ik hier achteraan! 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dankjewel voor de gegevens! Ik heb het intern aangekaart. Het onderzoek staat bekend onder 9238977. De technische dienst zal hiermee aan de slag gaan. De 10GB had niet meer zichtbaar mogen zijn. Namens Vodafone mijn excuses hiervoor @Robbert Bruin!

Yvs06

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ook mijn zoontje was heel erg blij met het kerstcadeautje van Vodafone, 10GB extra data. Hij kon deze mooi onderweg naar onze vakantiebestemming gebruiken. Helaas had hij geen dataverbinding meer zodra wij de grens met Duitsland waren gepasseerd. Na contact met een medewerker van Vodafone kon hij nog steeds niet op internet. Heel vreemd want hij was wel vaker in het buitenland op internet geweest. Uiteindelijk 2 dagen later kon hij toch weer op internet. Inmiddels waren we al op onze bestemming. De gratis bundel van 10gb bleek op 1 januari nog steeds actief te zijn volgens de app van Vodafone. Mijn zoontje uiteraard helemaal happy want dan zou hij deze op de terugweg nog kunnen gebruiken. Normaal heeft hij maar een kleine bundel van 500mb. Ook vandaag was de cadeaubundel nog zichtbaar in de vodafone app, totdat hij vanavond opeens was verdwenen. Tevens bleek zijn eigen bundel ook grotendeels verbruikt te zijn. Beetje jammer zo'n cadeau waar je uiteindelijk niets aan hebt! Zou netjes zijn als dit nog gecorrigeerd kan worden want hij moet er nog de hele maand mee doen.

Mvg,

Een teleurgestelde ouder. 

 

 

Robbert Bruin
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@Yvs06 

Dit is zeker jammer, ik hoop dat het spoedig wordt opgelost en dat uw zoon nog iets zijn kant op ziet komen aan mb's.

Ik ben zelf erg goed geholpen, dus ik heb er alle vertrouwen in.

Succes!

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Yvs06 
Dat je in het buitenland geen bereik had, dat is natuurlijk wel vervelend.
Maar ik heb toch echt een sms ontvangen waarin stond dat ik gratis 10GB kreeg tot 31 december 23:59 uur. Daar ben ik dan ook vanuit gegaan en niet van de rond cirkel die je dan in je My Vodafone had staan. Uiteraard heel vervelend maar het heeft veel plekken gestaan, oa hier & hier

Hoe het zit met z’n eigen gebruik, dat zal Vodafone moeten uitzoeken. Een medewerker van Vodafone zal het hier voor je oppakken en kijken wat die voor je kan doen. Succes in ieder geval!

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

De bundel is inderdaad langer zichtbaar geweest maar in de voorwaarden en het sms'je staat duidelijk vermeld tot wanneer er gebruik gemaakt kon worden van de bundel. De bundel is op 01-01 verwijderd. Echter heb je de bundel nog kunnen zien in My Vodafone tot 2 januari. Het was dan ook niet meer mogelijk om gebruik te maken van de bundel sinds 1 januari. Op het moment dat daarna nog data is verbruikt, gaat dit van het reguliere tegoed.of bundel af.

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes

Topic gesloten. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic