Wij hebben een Vodafone Red Together abonnement. Deze zouden we met 3 nummers delen, echter in My Vodafone zijn slechts 2 van de 3 nummers beschikbaar. Volgens mij betaal ik wel al voor 3 nummers. Dit moet dus z.s.m. aangepast worden.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Goed gegaan hoor. Ik werk (gelukkig) geen 24 uur per dag ^^) We hebben inmiddels contact via de privéberichten en het abonnement is aangepast :-).
Hey @erikhuis72 . Welkom hier!
Ik duik er gelijk voor je in. Dat nummer moeten we vast en zeker boven water weten te halen. Wil je me in een privebericht sturen om welke 3 nummers het gaat? 🙂
Ik heb getracht een privé bericht te sturen, maar nog geen antwoord ontvangen, dus ik vraag me af of dit goed is gegaan.
Goed gegaan hoor. Ik werk (gelukkig) geen 24 uur per dag ^^) We hebben inmiddels contact via de privéberichten en het abonnement is aangepast :-).
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.