Meedoen met het Community Testpanel?
Lijkt het jou leuk om producten en diensten van Vodafone te testen? Word dan onderdeel van het Community Testpanel. Over het Testpanel Als lid van het testpanel kan je uitgenodigd worden om mee te doe...
Mijn echtgenote is vandaag overgestapt naar een nieuwe provider en ik kan haar niet bellen. Appen, sms-en etc lukt wel .
Zij kan mij wel bellen. Zover ik weet kan ik verder iedereen bellen. Wat is er aan de hand? Kan iemand mij helpen.
Anoniem bellen heb ik ook geprobeerd zonder succes.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hoi @Hans65
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Overstappen kan een hele dag duren en ik zou zeggen, geef het even de tijd tot alles in systemen goed verwerkt is. Als je er morgen nog problemen mee hebt dan de nieuwe provider klantenservice bellen en vragen of ze het nummer opnieuw willen aanmelden op hun netwerk en dan kan het opgelost zijn.
Maar voor u zou ik nog even wachten, het kan een dag duren.
Hoi @Hans65
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Overstappen kan een hele dag duren en ik zou zeggen, geef het even de tijd tot alles in systemen goed verwerkt is. Als je er morgen nog problemen mee hebt dan de nieuwe provider klantenservice bellen en vragen of ze het nummer opnieuw willen aanmelden op hun netwerk en dan kan het opgelost zijn.
Maar voor u zou ik nog even wachten, het kan een dag duren.
Kunnen jullie elkaar ondertussen weer mobiel bereiken @Hans65? Het klopt wat Energieboy zegt: een overstap kan wel eventjes duren!
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Lijkt het jou leuk om producten en diensten van Vodafone te testen? Word dan onderdeel van het Community Testpanel. Over het Testpanel Als lid van het testpanel kan je uitgenodigd worden om mee te doe...