matigmobiel

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

1 jaar geldig prepaid tegoed ellende

Mijn klacht: Deze week bleek mijn prepaid tegoed te zijn verlopen, Ik had nog een redelijk bedrag er op staan en bel tegenwoordig nauwelijks. Dus, nee dan ga je niet onnodig opwaarderen... En je moet het ook maar net weten dat de niet alleen het tegoed verloopt maar dat die geweldige service van vodafone ook het nummer BLOKKEERD. Laat nu net deze een familielid overlijden.... Vodafone DOE DIT AUB ANDERS! of beter schaf deze waardeloze regeling af. De ellende die dit veroorzaakt is moeilijk de omschrijven, voor mij is het nu zo gelopen en is niet meer recht te trekken. MAAR DOE ANDERE KLANTEN DIT NIET AAN! Als een beltegoed verloopt dan is dat wat anders, maar als je nog voldoende tegoed hebt en dan toch in een noodgeval NIET KAN BELLEN dat is voor Vodafone een verloren klant. Ik ga naar de concurrent. Na dik 15 jaar... Als Vodafone zijn klanten waardeerd dan schaffen ze deze regeling het best zo snel mogenlijk af. Een ontevreden klant,
1 Reactie 1
ferryutrecht

Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hallo,

Uw situatie is natuurlijk bijzonder ellendig, maar ieder mens weet dat je met een prepaid-aansluiting, bij welke provider dan ook, op de geldigheid moet letten. Is het bij Vodafone dat hier het beltegoed 1 jaar geldig is, is het bij andere providers dat je je telefoon minimaal 1 keer in een -periode moet gebruiken omdat anders je nummer vervalt (en dus ook je beltegoed kwijt bent).

In uw situatie (telefoon puur voor noodgevallen) zou ik, bij welke provider dan ook, het goedkoopste sim-only abonnement nemen. Hiervoor bent u ongeveer 2,5 - 5 euro per maand kwijt, maat met de absolute zekerheid dat uw telefoon altijd beschuikbaar is voor noodgevallen zonder dat u iets in de gaten hoeft te houden.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic