Hallo,
Ik heb na lang wikken en wegen besloten om na 16 jaar van provider te wisselen wegens dekkingsproblemen. Ik heb een vodafone Red abonnement besteld met nummerbehoud. Netjes alle gegevens ingevuld en de betaling voor het pakket voldaan. Nu lees ik in de bevestiging dat bij aflevering van het pakket (morgen dus) er een pintransactie gedaan moet worden om het opgegeven rekening nummer te verifieeren. ok... begrijpelijk. Maar het rekeningnummer dat ik heb ingevuld is het rekeningnummer waar alle automatische incasso`s van ons gezin van worden afgeschreven, deze rekening heeft geen pinpas!
Nou ik denk ik bel even met vodafone om te vragen wat te doen, rekeningnummer aanpassen ofzo... Maar nee het enige wat bedacht kon worden was:
- het pakketje weigeren aan de deur
- daarmee de bestelling annuleren
- Het betaalde bedrag wordt gecrediteerd
- de nummeromzettings aanvraag bij Tmobile wordt teruggedraaid
- en de gehele bestelling moet opnieuw gedaan (inclusief telefoon openen, simnummer noteren etc) en opnieuw betaald worden, waarna het pakketje opnieuw verzonden moet worden.
Er moet een makkelijkere manier zijn om een rekeningnummer te wijzigen ipv jezelf uit te schrijven, alles te annuleren en alles opnieuw te bestellen. Ik wil ook wel 1 ct overmaken want dat is absoluut geen probleem....... In plaats van de man die de pakketten aflevert 4 keer te laten rijden, iemand een ander rekeningnummer in te laten typen....
met teleurgestelde groet,
Bas Dieleman