bashbo

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

1 cent pinnen van rekening zonder pinpas

Hallo,

Ik heb na lang wikken en wegen besloten om na 16 jaar van provider te wisselen wegens dekkingsproblemen. Ik heb een vodafone Red abonnement besteld met nummerbehoud. Netjes alle gegevens ingevuld en de betaling voor het pakket voldaan. Nu lees ik in de bevestiging dat bij aflevering van het pakket (morgen dus) er een pintransactie gedaan moet worden om het opgegeven rekening nummer te verifieeren. ok... begrijpelijk. Maar het rekeningnummer dat ik heb ingevuld is het rekeningnummer waar alle automatische incasso`s van ons gezin van worden afgeschreven, deze rekening heeft geen pinpas!
Nou ik denk ik bel even met vodafone om te vragen wat te doen, rekeningnummer aanpassen ofzo... Maar nee het enige wat bedacht kon worden was:

- het pakketje weigeren aan de deur
- daarmee de bestelling annuleren
- Het betaalde bedrag wordt gecrediteerd
- de nummeromzettings aanvraag bij Tmobile wordt teruggedraaid

- en de gehele bestelling moet opnieuw gedaan (inclusief telefoon openen, simnummer noteren etc) en opnieuw betaald worden, waarna het pakketje opnieuw verzonden moet worden.

Er moet een makkelijkere manier zijn om een rekeningnummer te wijzigen ipv jezelf uit te schrijven, alles te annuleren en alles opnieuw te bestellen. Ik wil ook wel 1 ct overmaken want dat is absoluut geen probleem....... In plaats van de man die de pakketten aflevert 4 keer te laten rijden, iemand een ander rekeningnummer in te laten typen....

met teleurgestelde groet,
Bas Dieleman
7 Reacties 7
Anonymous
Niet van toepassing
Een rekeningnummer wijzigen kan natuurlijk altijd via de klantenservice. Echter moet ik je het antwoord verschuldigd blijven hoe dit gaat ivm een bestelling. Ik zelf zou zeggen contact opnemen met de afdeling status order om dit aan te laten passen.
, of een idee?
bashbo
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Een idee voor 17:00 uur vandaag? 😛
Kyra
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 499Posts
  • 5Oplossingen
  • 49Likes
@bashbo,

Ik moet je helaas teleurstellen 😞 We zijn inderdaad heel streng met eventuele wijzigingen achteraf. De reden dat we je vragen om 1 cent te pinnen is om te voorkomen dat er fraude wordt gepleegd. Ik begrijp dat het niet de meest ideale situatie is, maar je dient de bestelling hiervoor toch te weigeren aan de deur. Zodra alles teruggedraaid is kun je een nieuwe bestelling plaatsen. Deze informatie staat ook op onze website.
bashbo
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
En hoe weet ik wanneer alles teruggedraaid is?
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
bashbo , de status hiervoor kan worden opgevraagd via 0800-0560 (gratis). Een andere reden overigens dat het niet zomaar kan worden gewijzigd heeft te maken met de kredietwaardigheidstoets. Deze is nu gedaan met het andere bankrekeningnummer en zal nu gedaan moeten worden met het nieuwe bankrekeningnummer. Dat is alleen mogelijk bij een nieuwe aanvraag.
bashbo
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ok thanks!
Maar het is al opgelost door mensen van Vodafone die wel out-of the box denken, top!
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
Topic gesloten
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic