Mrtn9

Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

1 bij VZ app icoontje

Hi, ik heb al een paar maanden een 1 bij het app icoontje staan die niet weg wil. Heb app opnieuw geïnstalleerd, account verwijderd, cache clean app gedaan. Dit n.a.v eerdere topics hier maar niets helpt. Er staan ook geen ongelezen meldingen in de app zo ver ik zien kan. Helaas kan je het niet uitzetten via de badge knop in de instellingen bij meldingen want daar staat de app niet tussen. Hebben jullie hier een oplossing voor?

Groet Maarten

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Mrtn9
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Probleem is opgelost. Ik heb in de app de chat met de klantenservice geopend (ik dacht vraag het hier ook nog eens) en toen ik weer terug ging naar mijn hoofdscherm was het 1tje weg. Vraag is dan wel nog waarom de app niet onder meldingen te vinden is. Maar eerlijk gezegd maakt me dat niets uit. Topic kan dicht 

Bekijk in context

8 Reacties 8
xJBx

Gedreven Raadgever
  • 160Posts
  • 10Oplossingen
  • 48Likes

Probeer dit eens:

Ga naar Instellingen -> Apps -> dan zoek naar de Vodafone & Ziggo app zorg hier dat Meldingen Meldingen toestaan uit staat.

Bij machtigingen zorg ook dat daar geen rechten zijn verleend.

Mrtn9
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Dankjewel voor de tip maar via instellingen-apps-vodafoneziggo zie ik ook geen meldingen er tussen staan. Dat zal ook de reden zijn waarom de app niet onder instellingen-meldingen te vinden is. Zie screenshot 

xJBx

Gedreven Raadgever
  • 160Posts
  • 10Oplossingen
  • 48Likes

Helemaal vergeten te vragen, maar wat voor type telefoon heb je eigenlijk? 

xJBx

Gedreven Raadgever
  • 160Posts
  • 10Oplossingen
  • 48Likes

Laat maar, ik zie het al je hebt een IPhone. 

Ik heb zelf geen IPhone, maar ik kwam het volgende tegen wat je zou kunnen proberen. 

Kort op het bolletje klikken zodat de app niet opend. Als het goed is staat daar of je meldingen wil toestaan.

Weet niet of dit gaat werken, is een oplossen van iemand van een jaar geleden. 

Mrtn9
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Idd een iphone, vergeten erbij te vermelden 🙈. Dat had ik inmiddels ook al gelezen en geprobeerd maar ik krijg die melding niet helaas. Vraag me af waar die trigger vandaan komt en waarom de app niet onder ‘meldingen’ staat of ‘meldingen’ niet erbij staat als ik via apps ga.  Bij anderen met een iPhones wel. Nou kan ik natuurlijk wel een factory reset proberen maar dat vind ik weer zowat. 

xJBx

Gedreven Raadgever
  • 160Posts
  • 10Oplossingen
  • 48Likes

Het is voor mij erg lastig om je verder te helpen, omdat ik geen IPhone gebruiker ben. Ik zou zeggen heb nog even geduld misschien dat iemand anders je wel kan helpen. 

Mrtn9
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Doe ik.. thanks 👌🏼

Mrtn9
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Probleem is opgelost. Ik heb in de app de chat met de klantenservice geopend (ik dacht vraag het hier ook nog eens) en toen ik weer terug ging naar mijn hoofdscherm was het 1tje weg. Vraag is dan wel nog waarom de app niet onder meldingen te vinden is. Maar eerlijk gezegd maakt me dat niets uit. Topic kan dicht 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic