Ik wil al sinds september 1 nummer verwijderen uit de Red together groep van de totaal 4 leden, maar Vodafone maakt dit compleet onmogelijk. Sinds september al 10 keer telefonisch contact gehad met verschillende medewerkers van de klantenservice, ik ben naar de winkel geweest en heb gemaild met de klantenservice. Continu wordt beloofd dat je wordt geholpen en eindstand doet helemaal niemand iets. Ondertussen incasseert vodafone wel al sinds oktober abonnementsgeld a EUR 14,00 x 6 maanden voor een mobiel nummer dat NIET langer gebruikt wordt en allang een prepaid vodafone simkaart heeft.
Er zitten 4 mensen in de groep, er moet er 1 uit. Zo simpel is het, maar niemand kan dit voor elkaar krijgen. Ondertussen incasseert vodafone wel continu teveel geld ondanks talloze loze beloftes om dit op te lossen. Terugbetalen of je klant helpen kan zogenaamd niemand, dubbel verdienen aan een telefoonnummer bij een klant lukt wel heel aardig.
Wie oh wie heeft de gouden tip en weet hoe je een groepslid uit een Red Together groep kunt verwijderen en dit abonnement voor dit ene groepslid gewoon op kunt zeggen? Het telefoonnummer in kwestie wordt al sinds september dus niet meer gebruikt.
Onze dank is groot.