CLRXX

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

1 GB


Ik heb zojuist 20 euro opgewaardeerd omdat mijn Blox verbruikt was dus ik wilde weer een nieuwe 1 GB Blox activeren, maar ik krijg telkens een berichtje terug dat ik deze dienst al heb. Echter op de site staat duidelijk dat als je blox 100 % verbruikt is dat je dan gewoon weer een nieuwe 1 GB blox kunt activeren. Ik vind dit zeer vervelend en hoop dat er snel een oplossing is.
1 Reactie 1
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hallo @CLRXX
De informatie die je van onze site gehaald hebt, klopt inderdaad. Aan deze BloX is geen einddatum meer gekoppeld. Zodra de bundel helemaal verbruikt is dan moet je hem opnieuw kunnen aansluiten.
Je kunt proberen om hem via My Vodafone te activeren.
Mocht het niet lukken, dan vermoed ik dat de BloX niet helemaal leeg is. Zodra er nog maar een klein restje aan MB's in je bundel blijven zitten, dan krijg je de melding dat je de BloX nog actief hebt. In dat geval kunnen de collega's van de telefonisch klantenservice je verder helpen. Hopelijk kun je snel weer op het mobiele internet.

Groetjes, Per
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic