niekie1965

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

1 GB BloX

In de beschrijving van deze blox staat dat hij na 1 maand automatisch vervalt. Vandaag heb ik mijn tegoed met 20 euro opgewaardeerd en niet opnieuw aangemeld voor deze blox, maar toch wordt er 14,95 van mijn beltegoed gebruikt voor deze blox. Hoe kan ik dat uitzetten want kennelijk gaat dat dus niet automatisch!!!!!!!

*edit moderator* onderwerp aangepast naar: "1 GB BloX"
3 Reacties 3
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hoi Nienkje, je kunt een BloX uitzetten via My Vodafone. Hij verlengt dan niet opnieuw.

*edit moderator* onderwerp aangepast naar: "1 GB BloX"
niekie1965
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dat is dus niet mogelijk. Bij deze blox is er geen optie om uit te schakelen. Er staat in de omschrjving dat hij automatisch na een maand of als het tegoed is opgebruikt vervalt, maar dat is ook niet waar!

*edit moderator* onderwerp aangepast naar: "1 GB BloX"
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hey @niekie1965,

De 1 GB BloX kun je inderdaad niet uitschakelen. Deze BloX vervalt automatisch na 1 maand of als het tegoed verbruikt is. Wanneer dit bij jou niet het geval is, en de BloX automatisch is opnieuw is geactiveerd dan kun je het beste contact opnemen met onze klantenservice. Want dit is normaal niet mogelijk. Dit kan ook via Twitter of Facebook. Er kan dan worden onderzocht wat er is voorgevallen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic