pitje1970

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

0909 nr's blokkeren

Ik wil geen 0900 en 0909 nr's meer kunnen bellen. Maar kan niks vinden hoe en waar ik dat kan blokkeren.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hallo @pitje1970
Leuk dat je ons Forum hebt gevonden. Er kan via onze klantenservice een blokkade geplaatst worden op deze nummers. Bel maandag svp even met het nummer 1201 dan regelt de collega het voor je.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hallo @pitje1970
Leuk dat je ons Forum hebt gevonden. Er kan via onze klantenservice een blokkade geplaatst worden op deze nummers. Bel maandag svp even met het nummer 1201 dan regelt de collega het voor je.
alexannder

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi,

Zomaar wat informatie. Voor als u, iemand opeens rekening krijgt van over de duizend euro. Wat zeg ik. Mijn broer heeft weleens een rekening van tienduizend euro ontvangen.

Technisch is de meer prijs van 0900 nummer oninbaar. Er een duidelijk afspraak is gemaakt in overeenkomst. Wat de kosten per minuut. Wanneer provider dus anders specificeer dan is afgesproken dan breken ze de overeenkomst/ Wel moet er het gangbare tarief in opgenomen in overeenkomst betaald. Buiten normale proportie is oninbaar.

Onlangs benaderde een deurwaarder mij met een factuur van acht jaar geleden. Ik heb rechten drie jaar geleerd. Privaatrecht. Ik kijk of het een betalingsverplichting is die voort vloeit uit overeenkomst. Dat was het niet. Er is gevraagd om overeenkomst te overleggen en specificatie factuur. Ik zelf administratie acht jaar niet bewaar. Voor mij was het al klaar. Maar ze brengen buiten normale proportie, niet volgens overeenkomst in rekening. Dat zie ik zo aan het bedrag. Ik heb niets meer vernomen van die deurwaarder. Ook heb ik aangegeven dat ze betaald kunnen krijgen gangbaar tarief. Volgens overeenkomst.

Telefoon provider breekt overeenkomst en dan zal ik zeker ook nog een bijhorende telefoon moeten betalen?

Altijd kijken of het een betalingsverplichting is.

Succes,

Alex Metz
robiun

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
hoi

hoe haal ik de blokaade van de 0900 nummer's af want ik kan nu ook geen 0900 service nummer's bellen

gr Robin
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
@robiun, allereerst welkom op het forum! Voor een blokkade op 0900-nummers kun je telefonisch contact opnemen met de klantenservice.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic