goedemiddag,
Ik probeer het 0900 nummer van Essent te bereiken. Krijg de melding dat dsze geblokkeerd is. Echter in de My Vodafone App staat nergens dat ik een blokkade voor dit nummer heb.
Mvg
Bas Maas
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hoi @Bis76
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Heb je geen 0900 nummer blokkade? Dit hoeft niet alleen het Essent nummer te zijn, maar voor alle 0900 nummers. Je kan natuurlijk wachten op iemand van Vodafone, die kan met je mee kijken. Maar je kan ook de klantenservice bellen om te vragen of je daar een blokkade op hebt.
In je My Vodafone kan je dit vinden onder deze url:
https://www.vodafone.nl/my/producten/toestel-en-simkaart/diensten-blokkeren
Hoi @Bis76
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Heb je geen 0900 nummer blokkade? Dit hoeft niet alleen het Essent nummer te zijn, maar voor alle 0900 nummers. Je kan natuurlijk wachten op iemand van Vodafone, die kan met je mee kijken. Maar je kan ook de klantenservice bellen om te vragen of je daar een blokkade op hebt.
In je My Vodafone kan je dit vinden onder deze url:
https://www.vodafone.nl/my/producten/toestel-en-simkaart/diensten-blokkeren
Hi @Bis76, ook namens mij welkom op de Vodafone Community!
Ik zie dat @Energieboy je al een mooi compleet antwoord heeft gegeven; hoe staat het er op dit moment voor?
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.