llubse

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

088-nummerblok van 1000 nummers niet bereikbaar via Vodafone netwerk

Wij als bedrijf hebben een 088-nummerblok van 1000 nummers.
Al deze nummers zijn niet bereikbaar via het Vodafone netwerk. Wel via andere netwerken.

Conclusie: De routeringen bij Vodafone staan niet correct.

- Na chat met Klantenservice, waar ik doorverwezen ben naar een telefoonnummer van Marketing
- Bij Marketing, vervolgens weer terugverwezen naar een telefoonnummer van Klantenservice.
- Bij Klantenservice doorverbonden naar dealer support waar een klantnummer ingevoerd moet worden. We hebben geen klantnummer bij Vodafone.
- Terug bij Klantenservice en naar kwartier doorverwezen naar een ander Klantenservice nummer.
- Bij dit nummer veel ruggespraak. Na 15 minuten de tip om mijn simkaart en batterij 10 minuten lang uit mijn toestel te verwijderen en opnieuw te proberen. Duidelijk gemaakt dat niet ik alleen maar 10-tallen klanten ons niet kunnen bereiken en dat het verwijderen van de simkaart echte niet de oplossing is.
- Uiteindelijk is er een call aangemaakt voor de technische afdeling waarbij ze mijn simkaart gaan overnemen om het te testen.

Ik hoop dat na ruim een uur gesprekstijd en 7 verschillende personen gesproken te hebben dat het nu bij de juiste afdeling is beland.
0 Reacties 0
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic