agmvd

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

00800 nummer bellen

Recent heb ik een 00800 nummer moeten bellen. Voordat ik ging bellen heb ik opgezocht wat voor nummer dat was. De informatie die ik las gaf aan dat het een gratis nummer is dat vanuit het buitenland kan worden gebeld.

Ik dacht dus: GRATIS

nu zie ik dat er toch kosten in rekening worden gebracht onder “mobiel bellen naar buitenland” ?

Is dat normaal?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi agmvd
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Ik weet niet welk abonnement je hebt maar met bellen naar een 00800 nummer brengt Vodafone kosten in rekening. En dat is 0,25 euro per minuut. Dat staat in je tarieven overzicht van Vodafone: https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/tarieven-en-voorwaarden.shtml

Kies op bovenstaande je eigen abonnement en scroll dan bijna helemaal naar beneden in de lijst en zie de kosten onder Servicenummers. Daar staat het bedrag en het is dus NIET gratis!

Hopende dat ik je hiermee voldoende heb geïnformeerd.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi agmvd
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Ik weet niet welk abonnement je hebt maar met bellen naar een 00800 nummer brengt Vodafone kosten in rekening. En dat is 0,25 euro per minuut. Dat staat in je tarieven overzicht van Vodafone: https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/tarieven-en-voorwaarden.shtml

Kies op bovenstaande je eigen abonnement en scroll dan bijna helemaal naar beneden in de lijst en zie de kosten onder Servicenummers. Daar staat het bedrag en het is dus NIET gratis!

Hopende dat ik je hiermee voldoende heb geïnformeerd.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Het klopt inderdaad! 00800 nummers zijn niet gratis. Ik zie dat Energieboy dit ook al beantwoord heeft. Ik zal het topic sluiten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic