Asilhan5

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

İncassodatum wijzigen naar 28e van de maand

Goedemorgen,

 

Kunt u mijn incassodatum wijzigen naar de 28e van de maand?

 

Mvg

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2765Posts
  • 797Oplossingen
  • 987Likes

Hi @Asilhan5, goedemorgen en welkom hier!

Het is zeker mogelijk om de datum van afschrijving voor je aan te passen. Je had jouw gegevens al allemaal ingevuld in jouw Community profiel waardoor ik direct aan de slag kon gaan. Bij deze is de aanpassing doorgevoerd. 

En zoals @Energieboy al aangaf: 
''Extra informatie: Zodra de incassodatum aangepast is, dien je de komende 2 facturen in de gaten te houden. Deze zullen nog rond de oude datum geincasseerd worden. De factuur daarna zal rond de nieuwe datum geincasseerd worden. Dit is in verband met weekenden en feestdagen.  ''

Bekijk in context

5 Reacties 5
xJBx

Stamgast
  • 50Posts
  • 3Oplossingen
  • 19Likes

Goedemorgen,

 

Het is zeker mogelijk om de incassodatum aan te passen. De incassodatum kan plaatsvinden tussen de 14e en 28e van de maand. Een Vodafone medewerker komt binnen kort langs om je hier bij te helpen.

 

Zorg in de tussen tijd even dat je persoonlijke informatie in je profielinstellingen staan, dan weet de Vodafone medewerker wie u bent en dan kunnen ze meteen aan de slag voor je. Je kunt HIER je informatie invullen.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11703Posts
  • 3464Oplossingen
  • 3080Likes

Hoi @Asilhan5
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Lees ook nog even de extra informatie die ik je nog wil meegeven:
Extra informatie:
Zodra de incassodatum aangepast is, dien je de komende 2 facturen in de gaten te houden. Deze zullen nog rond de oude datum geincasseerd worden. De factuur daarna zal rond de nieuwe datum geincasseerd worden. Dit is in verband met weekenden en feestdagen.  

 

 

Asilhan5
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geweldig dat het zo snel is afgehandeld. Dank u

Energieboy
Expert
Expert
  • 11703Posts
  • 3464Oplossingen
  • 3080Likes

Het is nog niet afgehandeld hoor, pas als @Cecilia, ze is werkzaam bij Vodafone, aangeeft dat het verplaatst is, dan pas is het afgehandeld. Maar om het te versnellen kan je je persoonlijke gegevens invoeren en dan kunnen ze hier direct melden dat het aangepast is.

 

 

⚠️ Zorg wèl dat uw Persoonlijke Informatie in uw profielinstellingen staan, dan weten Vodafone-moderators wie u bent en waar u woont. Het spreekt voor zich dat deze informatie alleen zichtbaar is voor medewerkers van Vodafone. Uw Persoonlijke Informatie kunt u HIER invullen.

 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2765Posts
  • 797Oplossingen
  • 987Likes

Hi @Asilhan5, goedemorgen en welkom hier!

Het is zeker mogelijk om de datum van afschrijving voor je aan te passen. Je had jouw gegevens al allemaal ingevuld in jouw Community profiel waardoor ik direct aan de slag kon gaan. Bij deze is de aanpassing doorgevoerd. 

En zoals @Energieboy al aangaf: 
''Extra informatie: Zodra de incassodatum aangepast is, dien je de komende 2 facturen in de gaten te houden. Deze zullen nog rond de oude datum geincasseerd worden. De factuur daarna zal rond de nieuwe datum geincasseerd worden. Dit is in verband met weekenden en feestdagen.  ''

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic