Klompenmaker

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Éénmalige kosten blokkade

Ik zag mijn rekening en zag tot mijn verbazing een bedrag van 20.85 voor eenmalige kosten blokkade alle verkeer.Graag zou ik willen weten waar dit voor is. Heb de automatische incasso geweigerd daar ik graag eerst wil weten waarom ik extra moet betalen
2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11842Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3102Likes
Hoi Klompenmaker
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Er word inderdaad een bedrag gerekend (vrijwillige blokkade). Dit zie je ook terug bij de voorwaarden van de abonnementen.
https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/tarieven-en-voorwaarden.shtml#abonnementen

De klantenservice kan er voor kiezen om hierin een uitzondering te maken. Echter is dit aan de medewerker zelf. De kosten worden bij deblokkeren op de volgende factuur geplaatst.

Het is natuurlijk nooit slim om je incasso terug te draaien. Het beste is om altijd eerst te betalen en dan met Vodafone Klantenservice in contact te komen en te overleggen hoe het komt. Waarschijnlijk heb je deze blokkade zelf aangevraagd? Mocht dit niet zo zijn dan zou ik contact opnemen met de klantenservice van Vodafone (door te bellen) of een privé bericht te sturen via Twitter en/of Facebook. De Webcare medewerkers kunnen voor je kijken hoe en waarom dit bedrag in rekening is gebracht.

Succes in ieder geval en laat nog even weten hoe het is afgelopen.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten, geen reactie meer.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic