Hoi
Klompenmaker Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Er word inderdaad een bedrag gerekend (vrijwillige blokkade). Dit zie je ook terug bij de voorwaarden van de abonnementen.
https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/tarieven-en-voorwaarden.shtml#abonnementenDe klantenservice kan er voor kiezen om hierin een uitzondering te maken. Echter is dit aan de medewerker zelf. De kosten worden bij deblokkeren op de volgende factuur geplaatst.
Het is natuurlijk nooit slim om je incasso terug te draaien. Het beste is om altijd eerst te betalen en dan met Vodafone Klantenservice in contact te komen en te overleggen hoe het komt. Waarschijnlijk heb je deze blokkade zelf aangevraagd? Mocht dit niet zo zijn dan zou ik contact opnemen met de
klantenservice van Vodafone (door te bellen) of een privé bericht te sturen via
Twitter en/of
Facebook. De Webcare medewerkers kunnen voor je kijken hoe en waarom dit bedrag in rekening is gebracht.
Succes in ieder geval en laat nog even weten hoe het is afgelopen.