Kjeldvg
Ontdekker
  • 3Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

ziggo en vodafone ontkoppelen

Ik heb de fout gemaakt om mijn Vodafone account te koppelen met mijn ziggo account.

Hoe krijg ik deze weer ontkoppeld?

Mvg 

Kjeld van golen 

1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke VF
Community Moderator
Community Moderator
  • 928Reacties
  • 179Oplossingen
  • 285Likes

Koppel ik m bij deze van Ziggo af. Voor Ziggo moet dan even opnieuw een mijnZiggo account aangemaakt worden!

Bekijk in context

9 Reacties 9
Lycke VF
Community Moderator
Community Moderator
  • 928Reacties
  • 179Oplossingen
  • 285Likes

Hey @Kjeldvg . Welkom hier!

Oh jee! Daat kan ik je bij helpen :-). Gaat het om het e-mailadres in je profiel? En zo ja; wil je die behouden voor je MyVodafone account of voor je mijnZiggo account? 

Kjeldvg
topicstarter
Ontdekker
  • 3Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hey @Lycke Vodafone 
Ja het email adres wil ik graag voor mijn Vodafone houden 

 

Mvg 

Kjeld van golen 

Lycke VF
Community Moderator
Community Moderator
  • 928Reacties
  • 179Oplossingen
  • 285Likes

Koppel ik m bij deze van Ziggo af. Voor Ziggo moet dan even opnieuw een mijnZiggo account aangemaakt worden!

Bekijk in context

Kjeldvg
topicstarter
Ontdekker
  • 3Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@Lycke Vodafone 
Super Dankjewel 

nr1fanofmjj
Ontdekker
  • 2Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Goedemiddag,

 

Ik zie nergens waar ik zelf kan ontkoppelen dus dan maar via hier. Kan mijn vodafone account ook losgekoppeld worden van Ziggo?

 

Bij voorbaat dank,

 

Met vriendelijke groet,

Matilde

Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 8602Reacties
  • 2793Oplossingen
  • 1763Likes

Hoi @nr1fanofmjj 
Op dit moment kan ik je daarmee niet helpen. Zodra je onderstaande hebt uitgevoerd dan zullen ze maandag hier berichten dat ze je accounts hebben ontkoppeld. Gelukkig zijn er Vodafone medewerkers (moderatoren) aanwezig die je daar wel mee kunnen helpen. Daarvoor hebben ze alleen wel aanvullende informatie van je nodig. Ga naar Persoonlijke Informatie, in je Mijn Instellingen, en vul daar alle gegevens in die Vodafone nodig heeft om je verder te helpen. De informatie die je daar invult is alleen in te zien door een Vodafone medewerker.

Hoe kom ik daar?
Ga naar je avatar plaatje (rechts boven in beeld), klik op mijn instellingen, klik daarna op Persoonlijk Profiel en dan op Persoonlijke Informatie klikken.

Steven VF
Community Moderator
Community Moderator
  • 10235Reacties
  • 1455Oplossingen
  • 1715Likes

Hoi @nr1fanofmjj,

Ik koppel graag het account van My Vodafone los van Mijn Ziggo.
Kun je mij een privebericht sturen met daarin de volgende gegevens:
- Voor- en achternaam

- Adres en postcode

- Geboortedatum en laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer

- Mobiele nummer. 

Ik hoor graag van je! 

nr1fanofmjj
Ontdekker
  • 2Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Yes zal ik doen! Dank je wel alvast!

Steven VF
Community Moderator
Community Moderator
  • 10235Reacties
  • 1455Oplossingen
  • 1715Likes

Dankjewel voor je gegevens @nr1fanofmjj.
Ik heb de accounts losgekoppeld. Je mag een nieuw account aanmaken voor My Vodafone. 

Uitgelicht topic