1
Vraag
2
Reacties
remcodg1

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

twee belbundels?

Waarom staat er in mijn dashboard zowel een 150 minuten bellen bundel als een onbeperkt bellen bundel?  Betaal ik nu ook voor twee bundels?

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Spara

Raadgever
  • 76Posts
  • 14Oplossingen
  • 39Likes

Heb je toevallig een Start abonnement met daarbij de bundel voor onbeperkt bellen? Dan staan er inderdaad twee belbundels in je My Vodafone. Eentje van je abonnement, de 150 minuten, en de andere van de extra bundel die je hebt afgesloten.

Bekijk in context

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Je abonnement is een start abonnement @remcodg1. Daar zit een bundel in van 150 belminuten. Hier betaal je dan ook voor. Waarschijnlijk heb je via My Vodafone de bundel onbeperkt bellen aangezet omdat je niet genoeg had aan 150 minuten. Deze bundel is een toevoeging waarvoor je 4,00 euro per maand betaald. Mocht je de bundel niet meer nodig hebben, dan kun je de bundel uitzetten via My Vodafone. 

Bekijk in context

5 Reacties 5
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @remcodg1,
Welkom op de community van Vodafone. Apart dat je 2 bundels ziet. Heb je verlengt of een ander abonnement aangevraagd? Zodra je abonnement wordt omgezet zie je zowel de oude als de nieuwe bundel. My Vodafone heeft altijd even nodig om te synchroniseren bij een aanpassing.
Je betaalt tot het moment van omzetten voor je oude abonnement. Daarna krijg je een factuur vanaf het moment dat je nieuwe abonnement in gaat tot het einde van de maand erna. 

Spara

Raadgever
  • 76Posts
  • 14Oplossingen
  • 39Likes

Heb je toevallig een Start abonnement met daarbij de bundel voor onbeperkt bellen? Dan staan er inderdaad twee belbundels in je My Vodafone. Eentje van je abonnement, de 150 minuten, en de andere van de extra bundel die je hebt afgesloten.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dat klopt inderdaad ook nog @Spara

remcodg1
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

inderdaad heb ik dat. Ziet er wel raar uit om onbeperkt plus 150 minuten te hebben, hoeveel is dat dan. En betaal ik nog voor die 150 minuten?

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Je abonnement is een start abonnement @remcodg1. Daar zit een bundel in van 150 belminuten. Hier betaal je dan ook voor. Waarschijnlijk heb je via My Vodafone de bundel onbeperkt bellen aangezet omdat je niet genoeg had aan 150 minuten. Deze bundel is een toevoeging waarvoor je 4,00 euro per maand betaald. Mocht je de bundel niet meer nodig hebben, dan kun je de bundel uitzetten via My Vodafone. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic