1
Vraag
2
Reacties
Teusje

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

te veel betaald van de rekeningen

ik zie het al hier heb ik alles al naar toegestuurd ben niks verde gekomen ze zouden allesssss uitzoekenen dan met het eindresultaat mij bellen wat ik terug kreeg was al bekend ,maar dat is niet alles het gaat om rekeningen vanaf 2010 tot 2020 ik heb jullie alles toegestuurd van al die jaren en mijn contract maar wat kreeg ik van 2 maanden3 keer 17 euro en 1 keer 26 euro dan praten we over 2 maanden al zoveel geld en als je al die jaren bekijkt dan schrik je wat ik terug moetttt beurn schandallig dat jullie van zo n groot bedrijf hier niet uit kunnen komen lijk de toeslagaffere wel zitten ook van die vieze leugenaars jullie geloven dit ook wel

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Teusje,

Welkom op de Community van Vodafone.
Ik lees dat er het een en ander mis is met de facturen vanaf 2010 tot en met nu.
Wat er precies niet klopt, haal ik helaas niet uit je bericht. 

Omdat het al over een langere periode gaat, raad ik aan om via deze link het issue aan te kaarten. 
Leg hierbij duidelijk uit wat er aan de hand is, wat er  tot nu toe gedaan is en wat er nog niet klopt.
Hierdoor kunnen mijn collega's er gelijk mee aan de slag. 
Hopelijk is het snel opgelost voor je.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Teusje 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Altijd vervelend om te horen dat er iets met een factuur niet klopt. Ik heb je hier online nooit eerder gezien, dus ik begrijp je eerste zin niet helemaal. Waarschijnlijk bedoel je dat je ergens anders bij Vodafone al iets naar hebt toegezonden en dat die afdeling je niet verder helpt dan dat je zou willen. 

Hoe het zit met je contract en wat er in 10 jaar tijd is gebeurd, kunnen wij als klanten onder elkaar, niet zien. Hiervoor moet je echt bij de klantenservice zijn van Vodafone en het beste lijkt me om ze een mail te sturen en alles uit te leggen. Al hoewel ik begrijp dat je daar al antwoord op hebt gekregen, maar niet wat je zou willen. Hier op de community zijn er wel medewerkers van Vodafone aanwezig, die graag met je mee willen kijken. Maar als er al naar gekeken is en je hebt daarop antwoord gekregen, dan is eigen dat antwoord wat ze hier dan ook zullen melden. 

Maar goed, je hebt hier in ieder geval een bericht geplaatst en na de kerstdagen zal iemand van Vodafone weer aanwezig zijn op de community en met je mee kijken. Daarvoor moet je dan wel bij je profielinstellingen alle gegevens invullen en dan kunnen ze in het systeem kijken en wie weet iets meer melden dan wat je al hebt vernomen. Meer kan er hier nu op dit moment niet. 

Toch eens in je fijne feestdagen en ik hoop dat jullie er samen uitkomen. 

Teusje
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik zou graag willen dat jullie mij bellen op nr ******

 

Moderator edit: 28-12 09:50 uur: Telefoonnummer verwijderd i.v,m. privacy.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Dit is een open community en niet handig om je 06 nummer te plaatsen. Daarnaast neemt iemand van Vodafone hier contact met je op en verder moet je nog even wachten wat er gebeurd. 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hi @Teusje 
Blijf aub bij deze topic. Niet meerdere openen, dat heeft echt geen zin. Vanaf morgen is er weer iemand van Vodafone aanwezig en waarschijnlijk kunnen die je verder helpen. En anders kunnen ze je vertellen wat te doen. 

Heb nog even geduld aub!

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Teusje,

Welkom op de Community van Vodafone.
Ik lees dat er het een en ander mis is met de facturen vanaf 2010 tot en met nu.
Wat er precies niet klopt, haal ik helaas niet uit je bericht. 

Omdat het al over een langere periode gaat, raad ik aan om via deze link het issue aan te kaarten. 
Leg hierbij duidelijk uit wat er aan de hand is, wat er  tot nu toe gedaan is en wat er nog niet klopt.
Hierdoor kunnen mijn collega's er gelijk mee aan de slag. 
Hopelijk is het snel opgelost voor je.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic