1
Vraag
2
Reacties
Helensapulette

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

maandbedrag wijkt af

Ik heb mijn abonnement verlengd en bij het kiezen van mijn pakket kwam onderaan de streep uit dat mijn maandbedrag €69,- zou zijn en eenmalig €125,69 zou moeten betalen. Hiermee ging ik akkoord.

Nu krijg ik een bevestigingsmail en daarin staat een ander maandbedrag, namelijk €76,-

Dit is niet waar ik mee akkoord ben gegaan, waarom zit er een verschil in?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Helensapulette,

Welkom op de community! Ik leg je graag meer uit over de kortingen. Ik zie dat het om een korting gaat van 7,00 euro. 
Kortingen zoals de Ziggo korting (5,00 euro), factuur korting etc (2,00 euro). staan niet in de bevestiging (dit stond bij de aanvraag, en op het contract).
Deze kortingen worden toegevoegd zodra het abonnement in gaat.  Dit is omdat er bepaalde voorwaarden gecontroleerd moeten worden. 

Indien je aan de voorwaarden van Ziggo voldoet, wordt de korting vanuit Ziggo toegevoegd bij ingang van abonnement.
Meer over de voorwaarden lees je hier

Heb je hier nog vragen over?  Mocht er iets niet duidelijk zijn, dan hoor ik het graag! 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Helensapulette,

Welkom op de community! Ik leg je graag meer uit over de kortingen. Ik zie dat het om een korting gaat van 7,00 euro. 
Kortingen zoals de Ziggo korting (5,00 euro), factuur korting etc (2,00 euro). staan niet in de bevestiging (dit stond bij de aanvraag, en op het contract).
Deze kortingen worden toegevoegd zodra het abonnement in gaat.  Dit is omdat er bepaalde voorwaarden gecontroleerd moeten worden. 

Indien je aan de voorwaarden van Ziggo voldoet, wordt de korting vanuit Ziggo toegevoegd bij ingang van abonnement.
Meer over de voorwaarden lees je hier

Heb je hier nog vragen over?  Mocht er iets niet duidelijk zijn, dan hoor ik het graag! 

Helensapulette
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi Steven,

dan heb ik niet goed gelezen. Bedankt voor je reactie!

 

gr Helen

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Heel graag gedaan @Helensapulette.
Heel veel plezier met je nieuwe abonnement 🙂 

 

Fijn weekend! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic