Mell_1x
Ontdekker
  • 4Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

bestelling word geannuleerd

ik heb net een bestelling geplaats ( 2 uur geleden ), maar deze word gelijk geannuleerd door vodafone.

1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 8605Reacties
  • 2793Oplossingen
  • 1763Likes

Hoi @Mell_1x 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

De voornaamste reden van een geannuleerde bestelling is een BKR melding. Het kan zijn dat Vodafone bij controle iets heeft waardoor je abonnement niet goedgekeurd kan worden. 

Status van je abonnement kan je aanvragen via deze pagina en voor meer informatie kan je contact opnemen met de klantenservice (vanaf maandagochtend per telefoon bereikbaar - je kan ook kijken of de chat beschikbaar is). 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 8605Reacties
  • 2793Oplossingen
  • 1763Likes

Hoi @Mell_1x 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

De voornaamste reden van een geannuleerde bestelling is een BKR melding. Het kan zijn dat Vodafone bij controle iets heeft waardoor je abonnement niet goedgekeurd kan worden. 

Status van je abonnement kan je aanvragen via deze pagina en voor meer informatie kan je contact opnemen met de klantenservice (vanaf maandagochtend per telefoon bereikbaar - je kan ook kijken of de chat beschikbaar is). 

Bekijk in context

Steven VF
Community Moderator
Community Moderator
  • 10235Reacties
  • 1455Oplossingen
  • 1715Likes

Hoi @Mell_1x,
Welkom op de community van Vodafone. Dat klinkt niet goed! Gelukkig zie ik dat @Energieboy je naar mijn collega's van Status order doorverwijst. Mijn collega's kunnen je hiermee verder helpen. Zij zijn bereikbaar van 08:30 uur tot en met 20:00 uur via 0800-0560 of eventueel via de chat. Ben je er achter waarom de bestelling geannuleerd is? 

Uitgelicht topic