Gabriellamaria

Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Waarom helpt vodafone hun klanten niet?!

In januari ben ik via de Vodafone website door gestuurd naar Brightstar voor de Inruildeals. Omdat door Corona de winkels dicht waren heb ik het online moeten doen. De conclusie is dat het bedrijf waar Vodafone mee samenwerkt de klanten oplicht. Ik ben nu al bijna 5 maanden bezig om mijn geld of telefoon terug te krijgen. Als ik Brightstar bel hangen ze op, ze beantwoorden geen mails meer en weigeren mijn telefoon terug te sturen. Dit gaan ze pas doen als ze niet aan de voorwaarden kunnen voldoen. Naar mijn inzien komen zij al maanden hun voorwaarden niet na. Elke keer krijg ik te horen dat ze de betaling succesvol hebben overgedragen aan Vodafone en dan Vodafone mij gaat uitbetalen. Tot op heden heb ik niks ontvangen. Vodafone zegt elke keer dat ze hier achteraan gaan en mij terug gaan bellen, om mij vervolgens nooit meer terug te bellen. Vodafone en Brightstar hebben gewoon totale maling en schijt aan hun klanten en belazeren de heleboel!  

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Gabriellamaria
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Hi Steven, 

 

Ik heb zojuist de betaling ontvangen van Vodafone. 
Toch gek dat Vodafone bleef volhouden dat zij niet de uitbetaling hoorde te doen maar Brightstar zelf.. 

 

Bedankt voor je hulp in ieder geval! 
Ik wens je alvast een fijne Hemelvaartsdag toe. 

Bekijk in context

10 Reacties 10
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Gabriellemaria,
Welkom op de community van Vodafone. Jeetje, ik kan me voorstellen dat je hiermee klaar bent. Zeker als je er al 5 maanden mee bezig bent om je geld terug te krijgen voor het inruilen van een oud toestel. Ik wil je hier graag mee verder helpen! Maar voordat ik je hiermee verder kan helpen, heb ik eerst nog wat informatie nodig. Kun je mij een privebericht sturen met daarin de volgende gegevens:
- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum en mobiel nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer
Deze gegevens heb ik nodig voor de verificatie. Ik hoor graag wat er allemaal is gebeurd en als het goed is, heb je ook een claimnummer/  bevestigingsnummer ontvangen voor het inleveren van je oude toestel. Deze heb ik ook nodig. Ik hoor graag van je! 

Gabriellamaria
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Hoe kan ik jou prive berichten?

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dankjewel voor je bericht @Gabriellamaria. Ik heb de gegevens prive ontvangen :). 
Ik heb gelijk gebeld met Inruildeals (Brightstar). Inruildeals (Brightstar) zal nooit geld over maken naar Vodafone toe. Dit wordt altijd direct geregeld met diegene die de aanvraag plaatst om het toestel in te ruilen. Zij hebben op dit moment van typen, een issue met hun betalingen naar klanten toe. Ze verwachten dat dit komende week opgelost gaat worden. Op dit moment is het helaas afwachten totdat dit bij hun opgelost is. Mocht je komende week niks horen, kun je dan hier aan de bel trekken? Dan bel ik maandag nogmaals met Inruildeals hierover. 

Gabriellamaria
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Bedankt voor je antwoord. Brightstar heeft mij zelf verteld dat ze het geld overmaken naar Vodafone en dat jullie het naar mij overmaken. Ik heb dit ook zwart op wit. Ook zeggen ze dit al maanden, het lijkt mij sterk dat al 5 maanden lang er een fout is met de betalingen. Elke keer geven ze door dat er is betaald om vervolgens gewoon nooit te betalen, in de hoop dat ik dit laat zitten en zij zo weer een gratis IPhone hebben. Ik wil gewoon mijn telefoon terug maar als ik dit vraag reageren ze niet of hangen ze gewoon op. Kan jij dit doorgeven? 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ik durf niet te zeggen waarom tegen jou een ander verhaal verteld wordt dan wat ik te horen krijg. Ik kan daar ook helaas niet over oordelen omdat ik niet bij het gesprek aanwezig was. Brightstar boekt nooit geld over naar ons toe zodat wij dit terug boeken naar de klant toe. Dit gaat altijd direct vanuit hun naar de klant toe zonder dat wij daar tussen staan @Gabriellamaria 

Volgende week zal ik opnieuw contact hebben met hun als dit nog niet opgelost is. Ik kan dan voor je het verzoek indienen om het toestel terug te sturen. Ik weet niet of dat ook mogelijk is. De komende dagen zal ik helaas niet aanwezig zijn hier, anders had ik het graag verder opgepakt.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Heb je inmiddels al het geld terug ontvangen of een update vanuit Brightstar @Gabriellamaria
Zo niet, dan bel ik graag voor je met Brightstar.

Gabriellamaria
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Hi Stiven, 

 

Nee ik heb nog steeds geen geld ontvangen helaas. Mijn telefoon krijg ik ook niet terug. 
Top idee die vodafone inruildeals. 

Verder hangt Brightstar nog steeds op en Vodafone zegt erachter aan te gaan en mij terug te bellen, maar ook van hun hoor ik niks meer.
Ik heb het maar opgeven want ben nu hier al 5 maanden mee bezig en het kost me heel veel tijd voor niks, omdat je toch niet geholpen wordt.
Hoor al 5 maanden het zelfde, keer op keer. 
Mochten jullie nog steeds samenwerken met Brightstar na dat ze jullie klanten gewoon belazeren en oplichten dan kunnen jullie de naam beter veranderen. Niet Vodafone inruildeals maar Vodafone oplichtdeals. Dit past er meer bij, dan weten klanten tenminste wat hun te wachten staat. 

Met vriendelijke groet,

 Gabriëlla Gonçalves 

 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ik heb ze zojuist proberen te bellen maar zij zijn op dit moment gesloten voor de komende paar dagen. Ik zal zodra zij weer geopend zijn, met hun contact opnemen hierover @Gabriellamaria.

Gabriellamaria
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Hi Steven, 

 

Ik heb zojuist de betaling ontvangen van Vodafone. 
Toch gek dat Vodafone bleef volhouden dat zij niet de uitbetaling hoorde te doen maar Brightstar zelf.. 

 

Bedankt voor je hulp in ieder geval! 
Ik wens je alvast een fijne Hemelvaartsdag toe. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Fijn om te horen dat het bedrag eindelijk is overgemaakt @Gabriellamaria. Ik heb gelijk gecontroleerd of dit via ons is overgeboekt. Helaas is dit toch echt via Brightstar gegaan. Vanuit ons is er geen overboeking gemaakt naar jouw bankrekeningnummer. Maar dat is gelukkig niet het belangrijkste, Het belangrijkste is dat het bedrag bij jou binnen is gekomen.
Mocht er nog wat zijn, dan hoor ik het graag van je! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic