leopard330

Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vodafone verlengt automatisch ondanks opzegging!

Verlenging geannuleerd.

Abo stop gezet, maar zie daar, Vodafone zet er gewoon weer een jaar bij, ondanks dat dit niet eens mag!

 

En probeer nu eens contact te krijgen. na alle gegevens geven te hebben is het stil, heel stil.

Dit is oplichting!

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dat is apart @leopard330! Zie je ook niks onder het kopje service (vragen en verzoeken)?
Ik heb gelijk het onderzoek erbij gepakt. Ik zie dat je abonnement is geannuleerd. Er is dan ook geen jaar bijgeplakt. 
Je abonnement is per gisteren geannuleerd. Dit betekent dat je nog 1 factuur in juni gaat krijgen met eventuele buiten bundel kosten (indien van toepassing).
 

Bekijk in context

18 Reacties 18
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @leopard330 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Wat vervelend dat je dit overkomt. Maar om nu gelijk over oplichting te beginnen, is wel heel direct. Er kan toch een administratieve fout zijn gemaakt. Waar mensen werken kunnen fouten worden gemaakt. Hoe dan ook, het is en blijft natuurlijk vervelend. 

Heb je een mail, of brief, van Vodafone ontvangen over je opzegging? En heb je nu die verlenging geannuleerd? In het weekend is er geen Vodafone medewerker aanwezig op de klanten helpen klanten Community. Het beste wat je kan doen is contact opnemen met de klantenservice of even langs een Vodafone winkel gaan. Als jij kan aantonen dat je hebt opgezegd dan is er natuurlijk geen enkel probleem. Daarnaast, als je abonnement niet stopt, dan gaat deze automatisch door, maar niet weer voor een jaar, je kan elke maand opzeggen. Beetje vreemd is dit natuurlijk allemaal wel en zal zeker worden opgelost. 

Je kan hier wachten op iemand van Vodafone, die kijkt dan, na de paasdagen, met je mee. En anders kan je de klantenservice  bellen, of een chat starten, of even langs een Vodafone winkel gaan. 

Succes in ieder geval, laat nog even weten wat je doet, en wens je toch fijne paasdagen. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @leopard330
Een warm welkom op de Vodafone Community. 

Jeetje! Bij het lezen van het woord oplichting schrik ik natuurlijk! Ik kan mij niet voorstellen dat hier opzet bij in het spel is geweest. Wél is het natuurlijk van belang dat we dit tot de bodem gaan uitzoeken. Heb je toevallig al contact gehad met één van mijn collega's?

Zo niet, dan hoor ik het graag. Wil je dan jouw Community profiel aanvullen met jouw adresgegevens? 🙂

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

De gevraagde gegevens graag invullen in je eigen Profiel Instellingen, die kan je hier vinden:
https://community.vodafone.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info 

Dus niet hier in het openbare gedeelte 😉

leopard330
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoezo geen oplichten, inmiddels weer 9 dagen verder en niks, maar ook niks meer vernomen.

Dus ja, is toch zeker oplichting..

leopard330
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Contact, weten ze bij Vodafone hoe dat werkt.

 

Meerdere mail, maar niks meer!

 Het is stil

leopard330
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ook, dat gedaan

leopard330
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Beste Mevr. S*****,
Wat jammer, we hebben je bestelling helaas moeten annuleren. Als je al hebt betaald, zorgen we ervoor dat je binnen 5 werkdagen je geld terugkrijgt.

Heb je nog vragen of wil je een nieuwe bestelling plaatsen? Onze medewerkers zijn snel en eenvoudig te bereiken via de chat.

Groet,

Team Vodafone

leopard330
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Beste M.M.,
Je wilt je abonnement met 31652****** onder klantnummer 376193*** opzeggen. Jammer, maar natuurlijk gaan we met je verzoek aan de slag. Je krijgt binnen 5 werkdagen bericht.

Heb je een Vodafone Garant toestelverzekering of Vervangende Toestel Service voor dit nummer? Die stopt dan ook op de datum dat je abonnement eindigt. Vergeet niet om een eventuele verzekering bij een andere verzekeringsmaatschappij zelf op te zeggen.

Kunnen we nog iets voor je betekenen? Bel dan 1201 of 0800 0094, of kijk op vodafone.nl.

Groet,

Team Vodafone

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @leopard330
Op basis van je laatste twee berichten begrijp ik dat het is gelukt en de verlening van je abonnement is geannuleerd 🙂

leopard330
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dacht ik dus ook, maar helaas, is het niet zo, staat nu op 02-2022, aangezien geen enkele reactie meer komt op email, blijkbaar is het menselijk om dit niet te doen, heb ik incasso stop gezet.

 

Die mails van opzegging en annuleren zijn al van 01-2021 en toch is het automatisch  verlengt.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Zal nog eens @Cecilia vragen om er naar te kijken.
Dit is natuurlijk wel heel vreemd en zeker niet zoals ik Vodafone ken. Beetje gek en ben bang dat als het eenmaal fout gaat, het ook fout blijft gaan. Heb jij natuurlijk niets aan, maar Vodafone ook niet. Die wil natuurlijk dat iedereen tevreden blijft, ook als je geen klant meer bent bij Vodafone. Cecilia zal er nog eens voor je naar kijken, dan komt het zeker goed.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi leopard330, 

Ah, het was mij niet duidelijk dat deze bevestigingen waren verstuurd voor de ''verlenging''. Dat stond er namelijk niet bij 🙂 

Op de adresgegevens in je profiel kan ik geen gegevens vinden. Ik denk dat de kortste klap is om even contact te zoeken met mijn collega's via de telefoon, Facebook of via de chat om dit uit te laten zoeken. Je wilt namelijk dit zo snel mogelijk oplossen en via die kanalen heb je rechtstreeks contact en bent dan niet afhankelijk van de responsetijd van e-mail of via de Community. Alle contact mogelijkheden vind je hier.

leopard330
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

 

Contact al meerdere keren mails verstuur, niks geen enkel reactie.

 

klantnr: ** verwijderd wegens privacy **  en daar staat enkel en alleen dit abonnement 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi Leopard330, 

Juist omdat je nog niets had gehoord op je e-mail raadde ik je aan om even te bellen of te chatten. Ik zie wel dat de bestelling van 28 december 2020 (de laatste bestelling) voor Red Unlimited 1 jaar is geannuleerd op 19 januari 2021. Waarom jouw contractduur hierbij niet is aangepast, dat durf ik je niet te zeggen en dat is ook iets wat ik via dit kanaal niet voor je kan wijzigen/aanpassen. Om die reden nogmaals het advies om even met mijn collega's te bellen via 0800-0560, een chat te starten of een berichtje te sturen via Facebook

leopard330
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

En mailen dan dus niet, daar niemand nog reageert.

 

Goed dan wacht ik het ook maar gewon lekker af, zoals vodafone het  ook doet, ik heb het geannuleerd en als vodafone zo laks is om niet eens meer terug te mailen, is het afgehandeld

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Als het goed is, heb je een bevestigingsnummer van je mail ontvangen. We proberen binnen 5 werkdagen te reageren op jouw mail. Mocht dit niet lukken, dan zul je een mail ontvangen dat dit langer gaat duren. Indien je een klacht hebt ingediend, dan duurt dit ongeveer een 30 dagen. Ik zie dat mijn collega het advies heeft gegeven om te bellen met het bovenstaande nummer zodat dit on orde gemaakt kan worden. Had je dit ook al gedaan @leopard330?

leopard330
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

De chat gedaan, case aangemaakt..

 

We hebben je verzoek ontvangen en er wordt aan gewerkt. Wil je precies weten hoe het ervoor staat? Met het registratienummer 10294633 kun je dit over 24 uur zelf bekijken via My Vodafone.
Heb je vragen? Bel dan 1201 of 0800-0094, of kijk op vodafone.nl.
Groet,
Team Vodafone

 

In mijn Vodafone is niks maar ook niks te vinden!

 

En nu deze mail.

 

Je verzoek met nummer 10294633 is afgehandeld. We hebben alles opgeslagen, dus je kunt de gegevens nog bekijken via My Vodafone. We hopen dat we je goed hebben geholpen.
Heb je nog vragen? Bel ons dan op 1201 of 0800-0094, of kijk op vodafone.nl voor meer opties.
Groet,
Team Vodafone

 

Afgehandeld??????????????

Nog Eens bekijken?????

 

Echt niet case nummer niet gevonden krijgt ik.

en nog steeds niks gedaan..

 

En mail 5 dagen???? ik wacht al 2 weken en geen enkel reactie

 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dat is apart @leopard330! Zie je ook niks onder het kopje service (vragen en verzoeken)?
Ik heb gelijk het onderzoek erbij gepakt. Ik zie dat je abonnement is geannuleerd. Er is dan ook geen jaar bijgeplakt. 
Je abonnement is per gisteren geannuleerd. Dit betekent dat je nog 1 factuur in juni gaat krijgen met eventuele buiten bundel kosten (indien van toepassing).
 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic