1
Vraag
2
Reageer en help mee
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Vodafone & Ziggo

VodafoneZiggo is de grootste aanbieder van kabeltelevisie in Nederland, en voorziet (april 2015) meer dan vier miljoen huishoudens van ten minste één dienst: 871.800 huishoudens van alleen analoge televisie, 3.368.000 huishoudens van analoge- en digitale televisie, 3.076.300 huishoudens van een internetverbinding en 2.568.600 huishoudens van telefonie.

Leuk om te weten, dacht ik zo. Maar wat nog leuker is om te weten, wanneer je Ziggo samen met Vodafone gebruikt. Jawel, dan krijg je Dubbel data bij Vodafone, 5,- euro korting op bepaalde abonnementen, extra zender pakket en Ziggo Safe Online. Allemaal dingen die je eigenlijk niet wil missen. Voor de meest recente informatie kan je het beste kijken op deze pagina: https://www.vodafone.nl/ziggo/gratis-extras/?icmp=meer-info-gratis-extras

Heb je hier vragen over, stel ze gerust. Alvast heel veel plezier met Vodafone & Ziggo.

(aanbieding kan wijzigen, voor de actuele kortingen, bekijk de website van Vodafone of Ziggo)
 

11 Reacties 11
Ferdiheeftvrage

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Energieboy,

Ik heb zojuist een abbonement bij vodafone afgesloten en ben al jaren klant bij ziggo voor tv en sinds vorig jaar ook voor internet. Bij het afsluiten gaven ze de 5 euro korting ook aan. Nu krijg ik een mailtje en daar staat de prijs zonder 5 euro korting in. Weet jij of iemand van vodafone of ik hier nog achteraan moet of dat dit nog moet worden geregeld?

Alvast bedankt,
Ferdi
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Ferdiheeftvragen

De korting staat inderdaad niet op het contract. Dit is omdat je aan bepaalde voorwaarden hiervoor moet voldoen.
Voldoe je er niet aan dan heb je natuurlijk ook geen recht op deze korting.
Ferdiheeftvrage

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Steven,

Er staat dat ik Internet en digitale tv moet hebben van ziggo, en dat heb ik.
Ik heb het ziggo complete pakket: Internet tot 200mb/s en interactieve tv met de horizon mediabox.

Ik zou dus niet weten waarom ik niet aan de eisen zou voldoen.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Dat wordt pas gecontroleerd bij het aansluiten van het abonnement. Vanaf dan wordt het ook toegekend.
Verander je na de hand het contract van Ziggo of bij ons en je voldoet dan niet meer aan de voorwaarden, dan heb je er ook geen recht meer op. Dit is dan ook de reden waarom het niet op het contract staat.
Staat dit wel op het contract dan zijn wij ook verplicht het te geven terwijl je niet aan de voorwaarden voldoet.
Ferdiheeftvrage

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Oke, bedankt voor de uitleg.
Ik zal het wel zien bij de eerste afschrijving.
Nu is het mij duidelijk.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Je kunt altijd contact opnemen met de klantenservice om te controleren of je aan de voorwaarden voldoet. Mijn collega's kunnen dit inzien zodra het abonnement is in gegaan. Zij kijken het graag voor je na en zien dan ook welke extra's je hierdoor krijgt.
Energieboy
Expert topicstarter
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Sorry dat ik even niet online was maar zie dat Steven je al prima heeft geholpen ??
winand

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
heel erg leuk dat als je ziggo klant bent je dubbele data krijgt en korting elke maand .
ik ben al jaren klant bij Vodafone maar in onze regio is geen ziggo mogelijkheid .
hoe kom ik in aanmerking om ook mee te genieten van die korting en dubbele data anders is het wel een beetje discriminerend .
Energieboy
Expert topicstarter
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi winand
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dan zal ik je moeten teleurstellen, als je niet beide kan ontvangen dan heb je pech. Dat klinkt natuurlijk heel vervelend maar dit is echt niet anders. Pas als je echt beide kan ontvangen/krijgen/abonnement op nemen dan pas krijg je deze korting.
winand

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Erg jammer dat niet heel nederland van deze actie gebruik kan maken .
Zo wordt er weinig gedaan voor trouwe klanten
Energieboy
Expert topicstarter
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Als je beide had kunnen ontvangen dan had VodafoneZiggo genoeg voor trouwe klanten. Het kan of niet en als je niet in de voorwaarden valt is het uiteraard vervelend.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic