Lexio84

Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Verlening hoe lang duurt dat?

Hallo weet iemand ook hoelang een verlening van een abbonement duurt met een nieuwe GSM erbij.

 

Heb 5 april al een bestelling gedaan omdat ik mocht verlengen maar tot op heden blijft de status maar op onbekend staan.

 

Ondertussen al 3x gebeld en steeds krijg ik het antwoord dat het nog niet zichtbaar is ook hebben ze de optie al aangeklikt voor zichtbaar maken maar moest dan 48 uur wachten. Dus netjes gewacht maar de status blijft onveranderd dus Dit schiet natuurlijk ook niet op zo.

 

 

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Lexio84
Een warm welkom op de Vodafone Community. 

Dat schiet inderdaad niet op! Ik ben er eventjes voor je ingedoken en zie dat het hierbij gaat om de bestelling voor een 2 jarig Red abonnement met als toestel de Samsung Galaxy S21 5G 128GB Phantom Gray. De bestelling staat op dit moment op ''on hold'' vanwege de BKR Check en de toestellening. Er wordt aangegeven dat het aangevraagd maandelijks leenbedrag hoger is dan toegestaan 😞 

Helaas kan ik dit via deze weg niet voor je wijzigen. Dit moet gedaan worden door mijn collega's van de afdeling verkoop. De kortste klap is om hen even te bellen via 0800-0560 (gratis) of door even een berichtje te sturen via Facebook.
 

Bekijk in context

Lexio84
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

is opgelost de inkomsten stonden verkeerd had alleen de inkomsten van mij opgegeven i.p.v. de gezamenlijke inkomsten. 😚

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Lexio84 
Welkom op de klanten helpen klanten community van Vodafone.

Jeetje wat vervelend! 
Ik kan je daar niet verder mee helpen maar iemand van Vodafone waarschijnlijk wel. Waarschijnlijk heb je al op deze pagina gekeken om te zien wat de status is en of er al beweging is in je verlening. Zeker omdat je ook een toestel hebt genomen. Anders zou iemand van Vodafone je moeten helpen om dit op te lossen en die mensen kan je alvast helpen door je gegevens in te vullen bij je profielinstellingen en dan kunnen ze gelijk kijken wat er aan de hand is. Heb nog even geduld dan, er komt vandaag of morgen iemand langs om je te helpen.

Doe dan verder nu geen andere pogingen, anders gaan meer mensen iets voor je uitzoeken en dat is niet handig. Of je moet al iets hebben vernomen via een andere weg, laat het dan hier ook even weten. Alvast bedankt en ik hoop dat je alles snel binnen krijgt. En natuurlijk dan alvast veel plezier met je nieuwe toestel 😉

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Lexio84
Een warm welkom op de Vodafone Community. 

Dat schiet inderdaad niet op! Ik ben er eventjes voor je ingedoken en zie dat het hierbij gaat om de bestelling voor een 2 jarig Red abonnement met als toestel de Samsung Galaxy S21 5G 128GB Phantom Gray. De bestelling staat op dit moment op ''on hold'' vanwege de BKR Check en de toestellening. Er wordt aangegeven dat het aangevraagd maandelijks leenbedrag hoger is dan toegestaan 😞 

Helaas kan ik dit via deze weg niet voor je wijzigen. Dit moet gedaan worden door mijn collega's van de afdeling verkoop. De kortste klap is om hen even te bellen via 0800-0560 (gratis) of door even een berichtje te sturen via Facebook.
 

Lexio84
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

is opgelost de inkomsten stonden verkeerd had alleen de inkomsten van mij opgegeven i.p.v. de gezamenlijke inkomsten. 😚

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic