Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

Vanaf nu nog maar één inlog nodig

En wéér een wachtwoord minder!
We worden tegenwoordig allemaal ondergedompeld met verschillende online accounts en wachtwoorden. Dat willen we graag iets makkelijker maken door de accounts voor My Vodafone en Mijn Ziggo samen te voegen. Ben jij klant van Vodafone en van Ziggo en lijkt het jou ideaal om hier gebruik van te maken? Dan kun je vanaf 25 juli gebruik maken van één inlog voor My Vodafone, Mijn Ziggo, Film1 GO, FOX Sports GO en Ziggo Sport Totaal GO.

Hoe gaat het in zijn werk?
Het samenvoegen van de accounts wordt je aangeboden in de My Vodafone en Mijn Ziggo omgeving. Voorwaarde is wel dat de gebruikersnaam hetzelfde e-mailadres is. Volg de aangegeven stappen zodat je de verschillende accounts kan samenvoegen om van alle gemakken gebruik te maken. Als je de inlogcombinatie eenmaal goed hebt ingevuld en de koppeling is afgerond, kun je makkelijk switchen tussen My Vodafone en Mijn Ziggo. Wel zo makkelijk.

Bedenk een sterk wachtwoord
Om het gebruik van Mijn Ziggo en My Vodafone nog veiliger te maken hebben we de wachtwoordmeter in het leven geroepen. Deze meter laat de score zien van 0 tot en met 5, waarbij 5 een zeer sterk wachtwoord is. Zo weet je dus precies hoe veilig jij bezig bent. De vereiste is een wachtwoord van minimaal 8 tekens en een score van tenminste 2 op de wachtwoordmeter. Maar hoe hoger hoe beter!

Heb je nog vragen hierover? Laat het ons weten!
24 Reacties 24
Shilkla

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Alleen jammer dat het niet werkt. Ik heb niets samengevoegd , ik wil niets samenvoegen, en ik wil al helemaal niet dat jullie ongevraagd mijn inloggegevens gaan wijzigen!!!!!!!!!!!

Nu kan ik opeens alleen maar inloggen in my vodafone, en helemaal niet meer in mijnziggo !!!! Hierdoor kan ik mijn rekening voor ziggo ook niet betalen. En nu?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Shilkla

Je hoeft niet de accounts samen te voegen als je dat niet wilt. Het is een optie waar je gebruik van kunt maken. Betreft je gegevens raad ik aan om contact op te nemen met mijn collega's van ZIggo.
Zij kunnen de inloggegevens inzien of eventueel resetten. Er is vanuit ons verder geen aanpassing gedaan in gegevens.
Shilkla

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Inmiddels bevestiging op de site van ziggo dat er wel een probleem is, zie https://community.ziggo.nl/mijn-ziggo-152/vanaf-nu-nog-maar-een-inlog-nodig-29314 Ik werk daar verder aan het probleem, dank voor de reactie.
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Shilkla Er gaan een aantal zaken inderdaad niet zoals gepland. We zijn druk bezig om dit z.s.m. op te lossen. Zodra we meer weten zullen we dit o.a. via deze weg communiceren.
Carla W

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik vind dat ik op de site van Vodafone te vaak moet inloggen. Bijvoorbeeld via Facebook als ik naar het forum wil. Is 1 x inloggen niet voldoende?
Carla W

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Werkt het ook als je prepaid van Vodafone hebt en ook klant van Ziggo bent?
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Carla W bedankt voor je feedback. We hebben onlangs juist stappen gezet om het inlogproces voor de Community te versimpelen door het gebruik van Facebook mogelijk te maken. En zoals hierboven in het topic aangegeven is er sinds kort ook de mogelijkheid om als Vodafone & Ziggo klant gebruik te maken van 1 inlog.

P.S. Prepaid Vodafone en Ziggo werkt ook inderdaad! :grinning:
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Serkan wrote:
Shilkla Er gaan een aantal zaken inderdaad niet zoals gepland. We zijn druk bezig om dit z.s.m. op te lossen. Zodra we meer weten zullen we dit o.a. via deze weg communiceren.


Inmiddels zijn een aantal problemen door onze technische afdeling opgelost waardoor het nieuwe inlogproces geen problemen meer zou moeten opleveren. Uiteraard kunnen er altijd individuele vragen of problemen optreden, indien dat het geval is horen we het graag.
Henkw9

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ontzettend slecht dit!!!! Het lijkt wel of er totaal niet getest is. Samenvoegen is 1 groot drama. Apart inloggen bij de ziggo gaat niet meer, inloggen bij de Vodafone kon eerst wel. Samenvoegen gaf alleen vage foutmeldingen. Vervolgens wachtwoord aangepast bij de Vodafone. Inmiddels kan ik daar niet meer mee inloggen. Vandaag krijg ik alleen maar meldingen dat ik weer 15 minuten niks kan.
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hallo Henkw9 , jammer om te lezen dat het niet helemaal vlekkeloos is verlopen. Begrijp ik het goed dat je aan de Ziggo kant nu wel kunt inloggen maar aan de Vodafone kant niet?
Henkw9

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hij lijkt me nu standaard naar het vodafone stuk van mijnziggo te duwen. Want ik krijg de optie om ziggo toe te voegen, dat gaat echter niet... Ook bij ziggo al een melding bij gemaakt. De melding "Het is niet mogelijk om twee my vodafone of mijn ziggo accounts samen te voegen"
Tudor

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Er is storing gaande. Inloggen bij Mijn Ziggo doet niet. Herstellen van de wachtwoord van Mijn Ziggo doet niet. Op de website van Ziggo wordt geen enkel storing of onderhoud vermeld voor mijn postcode en huisnummer. Storingen aan Mijn Ziggo worden sowieso niet vermeld.
Er is nog geen exacte oplostermijn bekend.
Oorzaak van de probleem: mijn Vodafone account samenvoegen met mijn Ziggo account. Sindsdien kan ik niet meer inloggen op Mijn Ziggo en via My Vodafone doet Mijn Ziggo ook niet.
Opmerking: wachtwoord herstel voor Mijn Ziggo gaat nu via My Vodafone, dus de accounts zijn gedeeltelijk samengevoegd. Alleen inloggen bij Mijn Ziggo doet nog steeds niet.
Tudor

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ok, oplossing: Edge gebruiken + VPN (om adblock op de router te omzeilen). Inloggen met e-mail adres + wachtwoord.

Het houdt niet van Chrome, niet van adblock en niet van inloggen met gebruikersnaam.

Alhoewel de instellingen van Ziggo zijn nog steeds niet bereikbaar.
Shilkla

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Op chrome kan ik alleen inloggen op mijn ziggo als ik cookies voor derden toesta, anders krijg ik alleen ai, dat ging even mis. Misschien kun je daar iets mee als work around Tudor. Hoop wel dat dit nog opgelost wordt want ik wil indirecte cookies graag blijven blokkeren op chrome.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Dankjewel voor het delen van de work around Shilkla
Hopelijk werkt dit ook voor andere gebruikers.
Tudor

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Op zicht inloggen met Chrome werkt. Cookies van derden worden niet geweigerd. Maar ik krijg een heel karige menu, de vele opties van de oude Mijn Ziggo (e-mail wachtwoord instellen, WiFi Spots, enz.) zijn allemaal weg (onbereikbaar). Volgens Ziggo medewerkers, er is storing aan Mijn Ziggo.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Tudor wrote:
Op zicht inloggen met Chrome werkt. Cookies van derden worden niet geweigerd. Maar ik krijg een heel karige menu, de vele opties van de oude Mijn Ziggo (e-mail wachtwoord instellen, WiFi Spots, enz.) zijn allemaal weg (onbereikbaar). Volgens Ziggo medewerkers, er is storing aan Mijn Ziggo.


Dankjewel voor de terugkoppeling! Laten we hopen dat dit snel is opgelost zodat alles weer zichtbaar is en weer werkt zoals het hoort te werken.
Tudor

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Vodafone contracten (2)


Vodafone toevoegen

Ziggo contracten (0)


(Uit de website geknipt en geplakt.)
Tudor

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Samenvoegen lukt niet

Het is niet mogelijk om twee My Vodafone of Mijn Ziggo accounts samen te voegen.

Bel onze klantenservice

Misschien kunnen we je toch helpen. Bel ons even, dan kijken we samen naar een oplossing.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic