Warpten

Liefhebber
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Red Together extra en hulp bij klantenservice

Ik heb samen met mijn moeder een red together abonnement.

ik heb het hoofd abonnement en mijn moeder heeft het extra abonnement. Mijn moeder probeerde contact te zoeken met de klantenservice, maar kreeg te horen dat ze haar niet konden helpen, en dat ik haar toestemming moest geven, en dat ik met Vodafone een wachtwoord moet afspreken zodat ze haar in de toekomst wel kunnen helpen.

ik kan nergens vinden hoe ik dit wachtwoord kan instellen voor haar.

iemand enig ieder hoe ik dat kan doen?

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Warpten 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Dit is wel de gebruikelijke gang van zaken, anders zou iedereen wel kunnen bellen.
Je kan een wachtwoord aanmaken bij de klantenservice van Vodafone. Dit doe je door ze te bellen of door een chat te starten. Zodra dit is gedaan kan je moeder bellen en het wachtwoord gebruiken om dingen te regelen. Succes in ieder geval en alvast een fijn weekend.

Bekijk in context

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Warpten

Welkom op de Community van Vodafone. 
Is het inmiddels gelukt om een wachtwoord af te spreken met mijn collega's? 
Het klopt wat @Energieboy aangeeft. Zodra je moeder het wachtwoord benoemt, mogen we haar ook verder helpen.

Wij zijn verplicht te verifieren met wie wij spreken. Ben je niet de contractant, dan mogen wij geen informatie doorgeven of onze systemen erbij pakken. Dit is natuurlijk in verband met jouw privacy en om fraude te voorkomen. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Warpten 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Dit is wel de gebruikelijke gang van zaken, anders zou iedereen wel kunnen bellen.
Je kan een wachtwoord aanmaken bij de klantenservice van Vodafone. Dit doe je door ze te bellen of door een chat te starten. Zodra dit is gedaan kan je moeder bellen en het wachtwoord gebruiken om dingen te regelen. Succes in ieder geval en alvast een fijn weekend.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Warpten

Welkom op de Community van Vodafone. 
Is het inmiddels gelukt om een wachtwoord af te spreken met mijn collega's? 
Het klopt wat @Energieboy aangeeft. Zodra je moeder het wachtwoord benoemt, mogen we haar ook verder helpen.

Wij zijn verplicht te verifieren met wie wij spreken. Ben je niet de contractant, dan mogen wij geen informatie doorgeven of onze systemen erbij pakken. Dit is natuurlijk in verband met jouw privacy en om fraude te voorkomen. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic