m.besher

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Pakket bestelling

Beste Vodafone; 

Gisteren was er een fout bij wat ik basteling, 

Ik wel graag alleen één pakket maar ik heb drie pakketten ! 

Dat kan niet, 

Kunt u twee pakktten annuleren ? 

Ik hoor graag van u 

Screenshot_20210222-140608_Gmail.jpg

Screenshot_20210222-140627_Gmail.jpg

 met vriedelijke groet, 

Maan Basher 

6 Reacties 6
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @m.besher

Welkom op de Community van Vodafone.
Apart dat er 3 bestellingen zijn geplaatst, terwijl er maar 1 nodig is. Ik kijk graag met je mee naar het annuleren van de pakketten. 

Kun je mij een bericht sturen (door op mijn naam te klikken en dan op "stuur een bericht" te klikken?
Graag ontvang ik de volgende gegevens:
- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum en laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer
- 06- en ordernummer
Ook hoor ik graag welke geannulleerd mogen worden.

Groet,
Steven

m.besher
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hoi Steven

Mijn gegevens:

*******
Ik wel graag pakket nummer 2 en 3

En ik wel graag mijn houdige  telefoon nummer houden

Alvst Bedankt
Groet
Maan 

Moderator edit: gegevens verwijderd 23-01. Bericht is openbaar gepost. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ik heb gelijk je order erbij gepakt en zie dat ik niet meer de mogelijkheid heb om de bestelling aan te passen.
Dit is omdat het allemaal al onderweg is. @m.besher. 😞 
Het beste kun je de bestelling weigeren  (op 1 na). Hierdoor worden de bestelling terug gestuurd naar ons.
Bel even voor de zekerheid met mijn collega's van de afdeling status order via 0800-0560. Geef aan dat er 3 bestellingen onderweg zijn en dat dit er eigenlijk maar 1 hoort te zijn. Zodat zij dit in het systeem kunnen noteren en hier op de hoogte van zijn. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Heb je inmiddels nog contact gehad met mijn collega's @m.besher en heb je de bestelling mogen weigeren? 

m.besher
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hallo  Steven;

Ik was beetje laat met reageren, sorry🙏

Ja, klopt.
Ja, de bestelling mogen weigeren.
En
((Uw zending is geannuleerd
Indien de goederen ontvangen zijn door ons worden deze zo spoedig mogelijk geretourneerd naar de opdrachtgever.
Voor meer informatie over uw zending verwijzen we u naar onze opdrachtgever.
 Deze bericht van (( DYNALOGIC)) .
Binnenkort ga ik naar Vodafone winkel om nieuw mobiel te kopen.

Groetjes

Maan Basher.

Screenshot_20210302-172659_Samsung Internet.jpg

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Super om te horen @m.besher.
Ik zal dit draadje sluiten. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, dan weet je ons te vinden! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic