1
Vraag
2
Reacties
hrichard

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes

Overstappen lukt niet

Vanwege een slechte verbinding met Vodafone ben ik na veel gedoe in de gelegenheid gesteld om over te stappen. Achtergrond info hier: 

Ik probeer al een tijdje klant te worden bij KPN, echter dat lukt niet, ik krijg het volgende te horen van KPN:

'We hebben een zogenaamde 'delay' hier. De oude provider lukt het dan niet om tijdig ons uitportverzoek te beantwoorden (vaak het geval bij zakelijke aansluitingen). '

Kan er worden gekeken naar wat er mis gaat?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 842Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @hrichard, goedemiddag!

Wat jammer dat je ons gaat verlaten! Uiteraard kijk ik met alle liefde voor je na wat er nu precies mis gaat. Ik zie dat er recent contact is geweest en je ons vroegtijdig mag verlaten vanwege netwerkproblemen. Op 28 november 2020 hebben we KPN laten weten dat je per 30 november 2020 vrij bent om te gaan. Vanaf dat moment kan je nummer dus overgenomen worden door KPN. Op dit laatste verzoek is niet meer gereageerd door KPN. Ik raad je aan om even contact met KPN op te nemen, zodat zij alsnog handmatig de portering kunnen aanpassen naar bijvoorbeeld 14 december (porteringen zijn niet mogelijk in het weekend). 

 

 

 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @hrichard 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Wat vervelend zeg!
Dit is iets van Vodafone voor je moet uitzoeken, dus als je nog even geduld hebt dan komt er iemand van Vodafone met je mee kijken. Vul in ieder geval je gegevens in bij je profielinstellingen en dan kijken ze met je mee. Beetje vervelend natuurlijk en ik hoop dat er een oplossing voor je komt.

Succes en fijne feestdagen gewenst in December en #BlijfGezond

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 842Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @hrichard, goedemiddag!

Wat jammer dat je ons gaat verlaten! Uiteraard kijk ik met alle liefde voor je na wat er nu precies mis gaat. Ik zie dat er recent contact is geweest en je ons vroegtijdig mag verlaten vanwege netwerkproblemen. Op 28 november 2020 hebben we KPN laten weten dat je per 30 november 2020 vrij bent om te gaan. Vanaf dat moment kan je nummer dus overgenomen worden door KPN. Op dit laatste verzoek is niet meer gereageerd door KPN. Ik raad je aan om even contact met KPN op te nemen, zodat zij alsnog handmatig de portering kunnen aanpassen naar bijvoorbeeld 14 december (porteringen zijn niet mogelijk in het weekend). 

 

 

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic