1
Vraag
2
Reacties
Jillesdv

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Orderbevestiging tarieven zijn anders dan aanvraag abonnement

Goedemorgen,

 

ik verleng zo juist me abonnement....

alles op een rij staan maandelijkse kosten € 65,- 

krijg ik de bevestiging mail binnen staat er maandelijks     € 72,50 ??

 

ik vind dit een beetje raar of is de mail niet correct?

 

Ordernummer: *******

 

ik hoor graag van jullie want vind dit niet netjes.

 

jilles de vries

Moderator edit 16-03-2021 08:38 uur: ordernummer verwijderd ivm met privacy.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Jillesdv 
Welkom op de Community van Vodafone. Leuk om te lezen dat je voor ons gekozen hebt! Ik kan me voorstellen dat dit voor verwarring zorgt. Ik leg je graag meer uit over onze kortingen en waarom ze niet vermeld staan op de orderbevestiging.
De korting vanuit Ziggo (5,00 euro per maand):  Na het aansluiten van het abonnement wordt gecontroleerd of je aan de voorwaarden voldoet. Dit geldt ook voor de factuurkorting bij  Red abonnementen (2,50 euro per maand). Dit staat uitgelegd in de mail van de orderbevestiging, je contract en voordat je de aanvraag plaatst. 
Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag. 


Bekijk in context

3 Reacties 3
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Jillesdv 
Welkom op de Community van Vodafone. Leuk om te lezen dat je voor ons gekozen hebt! Ik kan me voorstellen dat dit voor verwarring zorgt. Ik leg je graag meer uit over onze kortingen en waarom ze niet vermeld staan op de orderbevestiging.
De korting vanuit Ziggo (5,00 euro per maand):  Na het aansluiten van het abonnement wordt gecontroleerd of je aan de voorwaarden voldoet. Dit geldt ook voor de factuurkorting bij  Red abonnementen (2,50 euro per maand). Dit staat uitgelegd in de mail van de orderbevestiging, je contract en voordat je de aanvraag plaatst. 
Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag. 


Jillesdv
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo,

 

Begrijp ik dan goed dat ik 72,50 ga betalen 

inplaats van € 65,- 

 

want dan wil ik er vanaf zien...

 

jilles

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Zodra het abonnement ingaat, wordt gecontroleerd of je aan de voorwaarden tussen Ziggo en Vodafone voldoet.
Indien je nu al korting en dubbele data krijgt, dan hoef je hierover geen zorgen te maken omdat je al aan de voorwaarden voldoet. 
Dit kunt je zien op de factuur en bij je tegoed @Jillesdv. Ik las namelijk dat het over een verlenging gaat.

De korting wordt niet vermeld omdat als je niet aan de voorwaarden voldoet, je ook geen recht hebt op deze korting. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic