Klaverdijk
Ontdekker
  • 4Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

My Vodafone App werkt niet

Ik heb al sinds december een ticket open staan omdat ik de my Vodafone app geen instellingen kan wijzigen. Allerlei vragen beantwoord. Het enige wat ik te horen krijg is dat de TD ermee bezig is en dat ze het vervelend vinden. Een tussentijdse terugkoppeling ho maar. Het trieste is dat je wel prijsverhogingen krijg maar de functionaliteiten niet kan benutten. VODAFONE : Hoe gaat dit nu opgelost worden ? 

2 Reacties 2
Steven VF
Community Moderator
Community Moderator
  • 10235Reacties
  • 1455Oplossingen
  • 1715Likes

Hoi @Klaverdijk
Welkom op de community van Vodafone. Dat schiet niet op en duurt wel heel erg lang. Ik kijk graag met je mee naar het onderzoek.
Kun je mij een privebericht sturen met daarin de volgende gegevens:

-Voor en -achternaam
- Adres en postcode
-Geboortedatum en mobiel nummer
-Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer

- Ticketnummer (case nummer) 

- Gebeurt het alleen bij de app of ook via de website?

- Krijg je een foutmelding? 
- Om welke instellingen gaat het? 

- Imei nummer
- Type en merk toestel.
- Wat er gedaan is om het probleem al op te lossen. App: denk aan instellingen (toestemmingen bij instellingen controleren, cashe legen, app verwijderen en opnieuw installeren etc.). Werkt het op de website wel? Zoniet wat heb je daar geprobeerd?  Website: Andere browser, cookies verwijderen etc. 
 

Steven VF
Community Moderator
Community Moderator
  • 10235Reacties
  • 1455Oplossingen
  • 1715Likes

Dankjewel voor alle gegevens en je privebericht @Klaverdijk. Ik heb dit gelijk intern aangekaart. Dit staat bekend onder incident 10339447. De technische dienst zal hiermee aan de slag gaan en dit terugkoppelen naar je. Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag. 

Uitgelicht topic