YPour89009

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Levering en Ongevraagde Acties Vodafone

Allereerst wil ik benadrukken hoe uiterst teleurgesteld ik ben in Vodafone en de afhandeling van mijn bestelling. Ik ben al tien jaar klant en heb meerdere zakelijke abonnementen.

 

In de eerste week van November heb ik in de winkel in Amsterdam (een van mijn) mijn abonnementen verlengd en hierbij een iPhone 12 Pro Graphite 256GB besteld. In december heb ik tweemaal een sms gekregen, een keer met het bericht dat mijn toestel in week 50 geleverd zou worden en vervolgens een ander bericht dat het iets later wordt in week 52. Vervolgens heb ik NIKS meer vernomen.

 

10 weken later heb ik zelf enorm veel moeite moeten doen om iemand te kunnen spreken. De winkel en telefoonlijnen sturen mij beide in communicatie doolhoven. Uiteindelijk kreeg ik iemand aan de lijn die zei ‘’dat levering in de winkel worden teruggestuurd, en dat ze mijn bestelling moest omzetten’’. Dit resulteerde dat ik een e-mail kreeg dat mijn initiële bestelling is geannuleerd (ongevraagd) en een nieuwe bestelling met ingang van 15 JANUARI ingaat.

Dit betekent dat ik opnieuw achter in de rij ben gezet voor mijn toestel. Terwijl ik zie dat mensen al na twee/drie weken hun toestel krijgen (zelfde toestel, zelfde abonnement). Ze zegt dat ze hier weinig aan kan doen en het ‘’met haar management gaat bespreken’’. Vervolgens, na niet goed gebruik van de mute knop te gebruiken, kreeg ik te horen dat dit allemaal onzin was (ik zal maar niet herhalen wat ik hoorde, maar ik heb hier een audio memo van).

Ik wil geen verontschuldiging maar een oplossing. Ik probeer begrip te tonen voor de vertraagde supply met Apple, ik snap dat dit een factor is, maar dit is een klantenservice om je voor te schamen. 

 

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @YPour89009 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Gelukkig hoef ik geen verontschuldiging aan te bieden, ik werk niet bij Vodafone. Daar hoef je dan ook niet bang voor te zijn  . Normaal gezien is het zo dat als je bestelling niet doorgaat, en deze geannuleerd is door Vodafone, en je opnieuw een abonnement afsluit, je weer achteraan de rij komt te staan. 

Als er nu al mensen zijn die het toestel ontvangen dan denk ik dat je zelf ook snel het toestel zal krijgen en dan moet het probleem opgelost zijn. Maar of het toestel op voorraad is, geen idee. Levertijden van toestellen kan je op deze pagina terug vinden. Waarom je bestelling niet is doorgegaan kan ik natuurlijk niet zien, dit kan alleen iemand van Vodafone voor je doen.

Vul bij je profielinstellingen alle gegevens in en dan kan iemand van Vodafone vandaag even met je mee kijken wat er nu aan de hand is. Wie weet kan die iets voor je betekenen op korte termijn. Nu zit ik hier als trouwe klant op de Community maar ben het volledig met je eens dat de klantenservice wel een opfris beurtje mag krijgen en dat sommige van hen zich mogen schamen voor de antwoorden die ze dan geven. Daar ben ik het over eens 

Succes in ieder geval en ik hoop dat een Vodafone Moderator je kan helpen en dat je straks toch wat sneller kan genieten van je nieuwe toestel. 

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 226Posts
  • 37Oplossingen
  • 90Likes

Hi @YPour89009, welkom op de Vodafone Community!

Goed dat je hier je verhaal doet, ik kan me voorstellen dat je hier niet echt over te spreken bent. En ik zal maar met de deur in huis vallen: Ik heb geen oplossing. Ik ben hierover in conclaaf gegaan met collega's, maar omdat de winkels dicht moest wegens corona, zijn de bestellingen daarvan geannuleerd en is het helaas niet mogelijk gebleken deze op een andere manier/prioriteit opnieuw te bestellen. Dit was wel de insteek, maar is niet gelukt. Ik kan dan ook hier geen invloed op uitoefenen.

Het spijt me ook vooral dat de communicatie zo belabberd is gegaan, helemaal als je na zo'n lange tijd zelf maar eens contact opneemt en dit blijkt. Waar dat mis is gegaan, durf ik je niet te zeggen, maar verdient absoluut geen schoonheidsprijs en mijn collega heeft dat al doorgezet.

Het verandert helaas niets aan de situatie.

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic