Johanna73

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Korting vanwege ziggo

Hallo,

Ik heb recht op €5 korting per maand maar dit is nog niet doorgevoerd (net 2 weken bij Vodafone), maar de eerste factuur wordt binnenkort wel van mijn rekening gehaald, zonder korting dus. Wordt dit de volgende factuur verrekend?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 842Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Johanna73

Ik zie dat je zojuist hebt ingelogd op My Vodafone en de contactgegevens zijn aangepast van nummer 81 naar 81C. Hier is een SMS ter bevestiging van verstuurd. De Gratis Extra's zullen nu zo snel mogelijk worden toegevoegd. Je krijgt vanuit Vodafone een SMS omtrent de dubbele data en korting op je abonnement. Vanuit Ziggo ga je een e-mail ontvangen zodra het mogelijk is om jouw tv-pakket te kiezen. 

Bekijk in context

8 Reacties 8
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Johanna73 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Staan beide abonnementen wel op hetzelfde adres? Naam is niet belangrijk, wel de adres gegevens!
Als dit het geval is dan kan het zijn dat je aanvraag net voor de opmaak van je maandabonnement is geweest en dan kan het zijn dat de korting er nog niet in is berekend. Het duurt meestal 1 of 2 weken voor alles bij VodafoneZiggo gecontroleerd is en dan krijg je ook de korting en de dubbele data. Nu kan ik niet kijken of het allemaal goed gaat, waarom vraag ik je om bij je profielinstellingen je gegevens in te vullen en dan @Cecilia  voor je kijken of het goed is. 

Je hoeft dan verder niets te doen, ze kijkt voor je mee en je krijgt dan na het weekend antwoord. 

Johanna73
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Beide abonnementen staan op hetzelfde adres. Ik heb de profielinstellingen ingevuld en wacht het even af.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 842Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Johanna73
Een warm welkom op de Vodafone Community. 

Logisch dat je graag snel gebruik wilt gaan maken van de Gratis Extra's. Deze zijn op dit moment nog niet geactiveerd. Als ik je gegevens controleer dan zie ik dat er toch een fout zit in de adresgegevens. Bij Ziggo staat je abonnement op huisnummer en toevoeging (81 C), maar het Vodafone abonnement staat op 81 (zonder toevoeging). 

De kortste klap is om in My Vodafone het adres aan te passen naar 81C, zodat de Gratis Extra's zo snel mogelijk worden geactiveerd. Je krijgt van ons dan een SMS zodra dit is gebeurd en vanuit Ziggo ontvang je een e-mail. 

Johanna73
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Alle brieven die ik heb ontvangen van Vodafone staan gewoon op precies hetzelfde adres als Ziggo. Hoe kan dan dat het niet bij Vodafone instellingen goed staat? Terwijl het eigenlijk wel goed staat. 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Blijkbaar dus niet, als Cecilia zegt dat er bij de een een toevoeging staat, en bij de andere niet, dan mag je van haar echt aannemen dat het zo is. Dus dat moet er toch iets zijn wat je over het hoofd ziet. Een goede controle zou dus wenselijk zijn dan zoeken naar een andere oplossing. Het is dus echt die C die het hem doet 😎

Johanna73
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Contract en brieven staan op 81 C. Het zal wel. Nu al spijt van Vodafone. Helaas. Zit er 2 jaar aan vast.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 842Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Johanna73

Ik zie dat je zojuist hebt ingelogd op My Vodafone en de contactgegevens zijn aangepast van nummer 81 naar 81C. Hier is een SMS ter bevestiging van verstuurd. De Gratis Extra's zullen nu zo snel mogelijk worden toegevoegd. Je krijgt vanuit Vodafone een SMS omtrent de dubbele data en korting op je abonnement. Vanuit Ziggo ga je een e-mail ontvangen zodra het mogelijk is om jouw tv-pakket te kiezen. 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Nu al spijt, dat is snel. Niet zo snel opgeven hoor en vertrouwen hebben in VodafoneZiggo. Er was toch iets met het adres, wat Cecilia al schreef, en volgens haar is het nu opgelost. Kijk eens aan, zo snel kan het dan opgelost worden 😉😜

Veel plezier de komende twee jaren, het gaat je zeker bevallen. Fijne week gewenst!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic