Koenraad_83

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Korting Ziggo niet verrekend

Zojuist heb ik mijn adres gewijzigd en daarna mijn abonnement verlengd. Op mijn nieuwe adres heb ik ook Ziggo. Ik heb dit aangegeven bij de verlenging, maar de korting van € 5,- is niet verwerkt in de bevestiging die ik toegestuurd heb gekregen. Wordt deze korting alsnog automatisch verwerkt of moet ik hier actie op ondernemen?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Koenraad_83 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

De korting komt automatisch op je rekening te staan als Vodafone en Ziggo samen een controle hebben uitgevoerd. Dit is meestal binnen 1 week gebeurd en dan krijg je die korting vanzelf op je rekening te zien. Je adres gegevens moeten dan natuurlijk bij Vodafone en Ziggo hetzelfde zijn, dan is er geen probleem. Waarom het niet op je bevestiging staat is gedaan wanneer je nu zou stoppen bij Ziggo, dan kan Vodafone die korting weer intrekken. Als het nu op je contract zou staan dan moet Vodafone deze korting altijd geven, nu kunnen ze de korting er weer afhalen als je weg bent bij Ziggo. 

Maar geen probleem, het komt vanzelf goed, even geduld hebben en je hoeft verder zelf niets te doen.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Koenraad_83 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

De korting komt automatisch op je rekening te staan als Vodafone en Ziggo samen een controle hebben uitgevoerd. Dit is meestal binnen 1 week gebeurd en dan krijg je die korting vanzelf op je rekening te zien. Je adres gegevens moeten dan natuurlijk bij Vodafone en Ziggo hetzelfde zijn, dan is er geen probleem. Waarom het niet op je bevestiging staat is gedaan wanneer je nu zou stoppen bij Ziggo, dan kan Vodafone die korting weer intrekken. Als het nu op je contract zou staan dan moet Vodafone deze korting altijd geven, nu kunnen ze de korting er weer afhalen als je weg bent bij Ziggo. 

Maar geen probleem, het komt vanzelf goed, even geduld hebben en je hoeft verder zelf niets te doen.

Koenraad_83
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Oké, dankjewel voor je toelichting

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Koenraad_83 en @Energieboy
Heel even een kleine toevoeging nog: op het contract en op de orderbevestiging staat de korting vanuit Ziggo niet vermeld.
Dit staat ook onder andere (onderaan) op het contract en in de communicatie (bij het bevestigen) van je bestelling.

Zodra het abonnement actief is en je aan de voorwaarden voldoet, worden de extra's automatisch aangesloten :).

Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic