1
Vraag
2
Reageer en help mee
ThijmenD

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Kan Red Together datadeling niet activeren omdat beide personen beheerder zijn?

Hi allen,

 

Recent overgestapt van KPN omdat ik graag gebruik wil maken van Red Together met een familielid. Allebei een Red Together aangeschaft op hetzelfde account, eentje overgezet naar Red Together Extra, so far so good... alleen kan ik van één van de nummers de gedeelde data niet wijzigen/aanzetten, omdat beide accounts beheerder zijn?

 

Het zou fijn zijn als iemand hier even naar zou willen kijken 🙂 

 

Zie afbeeldingen voor eventuele verduidelijking.

 

Groet,

 

Thijmen

11 Reacties 11
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @ThijmenD 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Ik heb even bij mij zelf gekeken en ook ik zie twee beheerders met een Red Together en een Red Together Extra abonnement. Ik denk dat Deelname aan gezamenlijke datapot  niet uitgezet kan worden omdat je altijd je data kan delen. Heel vreemd, heb deze optie ook nog niet eerder gezien. Je kan wel het abonnement pauzeren. Het is in ieder geval een hele goede vraag want ik kende het ook nog niet. We zullen daarom even moeten wachten op iemand van Vodafone, die kan het waarschijnlijk haarfijn uitleggen. 

Ben er zelf nu ook wel heel benieuwd naar eigenlijk 😉😎

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 226Posts
  • 37Oplossingen
  • 90Likes

Hi @ThijmenD, welkom op de Vodafone Community!

 

Ik zie dat @Energieboy ook direct aan het testen is geslagen, top! Ik verwacht ook dat zijn uitleg klopt, maar de teksten die je ziet staan dan wel wat raar. Ik moet het precieze antwoord op dit moment ook even schuldig moeten blijven, ik ga dit controleren bij mijn collega's en hoop spoedig meer te weten. Wordt vervolgd!

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @ThijmenD,
Ik neem het stokje even over van mijn collega. Als ik je screenshot zie, dan vermoed ik dat op beide nummers het Red Together abonnement is gezet in plaats van op een nummer een Red Together Extra abonnement. Hierdoor kun je ze ook niet koppelen. Om te controleren of dit klopt, heb ik nog wat gegevens nodig. Kun je mij een privebericht sturen met daarin de volgende gegevens voor de verificatie:
- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer
- Mobiele nummers
- Op welk mobiel nummer het Red Together Extra abonnement moet staan
Zodra ik de gegevens ontvangen heb, kan ik controleren hoe alles in de systemen bij ons staat en indien nodig het een en ander aanpassen. Ik hoor dan ook graag van je! 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hi Steven,
Ik hoor dan graag wat de afloop is. Want ook hier zie ik beide abonnementen ook als Red Together. Alleen in de app, onder producten, en dan kiezen welk kunne, dan zie ik wel Red Together voor de ene en Red Together Extra voor de ander. Dus ik denk dat het in het systeem niet helemaal goed verloopt. 

Met andere woorden, in My Vodafone, via browser, zie ik ook 2x Red Together en in mijn My Vodafone app zie ik wel juiste info 🙂 - Dit even als extra informatie van mij uit. 

ThijmenD
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hi allen,

 

Dank voor de reacties. Inmiddels is het (volgens mij) opgelost via MyVodafone app; we kunnen in ieder geval data delen. Bij de volgende factuur zullen we zien of het klopt 🙂 

 

@Louis ik stuur je de gegevens door.

 

Groet,

 

Thijmen

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dankjewel voor de gegevens @ThijmenD . Ik ben gelijk even het systeem ingedoken en zie dat beide nummers correct gekoppeld staan. In dit geval is het nummer met 40 de hoofdgebruiker. Mocht je willen dat dit omgedraaid wordt, dan hoor ik het graag.
Ik ben gelijk My Vodafone erbij gaan pakken en zie dat via de website het niet mogelijk is bij jou om de nummers evt uit te schakelen voor de groep. Hiervoor kan ik een onderzoek aanmaken. Bij beide nummers staat inderdaad de melding dat de beheerder niet uitgeschakeld kan worden. Dit heb ik dan ook gelijk gedaan. Dit staat bekend onder Case 10311223. Je hebt hierover ook een mail ontvangen ter bevestiging. De technische dienst zal dit terugkoppelen naar je. Zodra dit opgelost is kan ik eventueel de abonnementen omdraaien voor je zodat dit ook correct staat. Je gaat dan tot aan het moment van aanpassen een rekeing krijgen. De rekening erna zal lpen vanaf het moment van aanpassen tot het einde van de maand erna. 
 Mijn advies is om dit niet tegelijk te doen terwijl het onderzoek loopt voordat het issue niet meer gereproduceerd kan worden. 

 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Op dit moment staat het onderzoek nog open @ThijmenD. Zodra ik meer weet, dan laat ik dit weten. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Op dit moment loopt het onderzoek nog. Ik heb helaas nog geen update voor je @ThijmenD.

ThijmenD
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hi Steven, het is inmiddels opgelost! Heb een winkel bezocht (mag gelukkig weer) en daar was het snel gefixt. Thanks in ieder geval voor je hulp!

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Fijn om te horen @ThijmenD. Ik ga dit draadje binnenkort sluiten :). Mocht je in de toekomst vragen hebben, dan weet je de community te vinden!

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Wat hebben ze dan gedaan?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic