TWMvanDijk

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Inloggen na ontkoppelen vodafone en ziggo accounts.

Na ontkoppelen van de Vodafone en Ziggo accounts kan mijn zoon niet meer inloggen op zijn vodafone account (t*********3@live.nl) Kan geen nieuw wachtwoord aanmaken. Wie kan mij helpen dit op te lossen?

 

EDIT: Bericht aangepast door moderator vanwege privégegevens.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @TWMvanDijk,
Ik kan me voorstellen dat dit niet fijn is. Ik leg je graag meer hierover uit. Zodra My Vodafone ontkoppelt is van Mijn Ziggo, mag er een nieuw account aangemaakt worden voor My Vodafone.
Je mag een My Vodafone account aanmaken met een ander e-mailadres. Dit mag niet hetzelfde e-mailadres zijn wat al in gebruik is om in te loggen in Mijn Ziggo. . 
Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag! 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @TWMvanDijk 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.

Hmm, dit is natuurlijk heel vervelend en niet de bedoeling. Daarom vraag ik je om al je gegevens in te vullen bij de profielinstellingen van deze community en dan kan een Vodafone medewerker je maandag helpen om dit op te lossen. Het weekend is er niemand aanwezig namelijk en vergeet ook niet dat dit een open community is en iedereen alles kan lezen. Gevoelige informatie moet je dan ook nooit hier plaatsen. Zal even vragen of er iemand is die je mail adres kan verwijderen.

Vul dus alles in bij profielinstellingen, deze info is alleen door Vodafone medewerkers te lezen, en dan gaan ze er maandag mee aan de slag.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @TWMvanDijk,
Ik kan me voorstellen dat dit niet fijn is. Ik leg je graag meer hierover uit. Zodra My Vodafone ontkoppelt is van Mijn Ziggo, mag er een nieuw account aangemaakt worden voor My Vodafone.
Je mag een My Vodafone account aanmaken met een ander e-mailadres. Dit mag niet hetzelfde e-mailadres zijn wat al in gebruik is om in te loggen in Mijn Ziggo. . 
Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic