Nanar19601

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik wil geen specificaties meer op my vodafone

 
8 Reacties 8
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Nanar19601 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Kan je misschien iets meer uitleggen wat je nu niet meer wil.
Wat bedoel je met specificaties? In je My Vodafone kan je altijd je rekening inzien, hoeveel data en beltegoed je verbruikt en inzien wat je specificaties zijn. Waarom zou je dit niet willen?

Nanar19601
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Er staan 2 mob. nrs op mijn account Waarvan 1 van mij is, om privé redenen wil ik de specificaties niet, ik weet toch wel wat de kosten zijn en de ander wil ik niet hebben dat zij inzage heeft op mijn specificatie

Nanar19601
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Er staan 2 mob. nrs op mijn account Waarvan 1 van mij is, om privé redenen wil ik de specificaties niet, ik weet toch wel wat de kosten zijn en de ander wil ik niet hebben dat zij inzage heeft op mijn specificatie

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Dan zou ik 1 van de twee wissen uit je lijst. 
En wie hebben dan nog meer toegang tot je specificatie? Of heb je meerdere aan elkaar gekoppeld?
Oplossing zal zijn, ze niet bij elkaar in 1 app zetten en geen toegang meer aan elkaar verlenen 🙂

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Nanar19601 

Welkom op de Community van Vodafone.
Dat zijn 2 hele duidelijke punten.  Helaas is het niet mogelijk om specificaties te verwijderen. Dit is ten allertijde zichtbaar als je de factuur gaat specificeren, het tegoed gaat bekijken etc. Ook is dit afhankelijk van hoe de nummers gekoppeld zijn en of het tot 1 abonnementgroep behoren.

Betreft de 2e persoon. Je kunt via My Vodafone (website) iemand uitnodigen om een apart account aan te maken. Daar kun je ook bepalen wat iemand kan inzien.
Ik raad aan om nooit je eigen inloggegevens te geven. Hierdoor is namelijk alles in te zien. 

Nanar19601
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoe moet ik 1 van de 2 wissen 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoe heb je de 2 nummers gekoppeld @Nanar19601?

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Heb je nog hulp nodig, @Nanar19601 ? 🙂 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic