1
Vraag
2
Reacties
Tedakker

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hardcopie rekening stoppen

Welke vonkje moet ik zetten om geen hardcopie rekening meer te krijgen?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Tedakker,
Welkom op de community van Vodafone. Ik zie dat @Energieboy je door heeft verwezen naar de klantenservice. Is het inmiddels gelukt om papieren rekeningen uit te zetten? Mocht je nog geen contact opgenomen hebben met mijn collega's, dan hoor ik het graag! Ik kan deze optie voor je uitzetten. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Tedakker 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Je ontvangt per brief je rekening? Dat kan je inderdaad een extra beetje geld kosten, gelukkig kan je via MyVodafone het meeste regelen en inzien! 

Mocht je dit graag willen stopzetten, neem dan even contact op met de klantenservice. Vanaf maandag is de telefonische klantenservice geopend vanaf 08:00 en is bereikbaar via het nummer, 1201.

We kunnen je vraag helaas niet verder oplossen via de community, maar via de klantenservice zal het vast goedkomen! Nog een fijn weekend :).

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Tedakker,
Welkom op de community van Vodafone. Ik zie dat @Energieboy je door heeft verwezen naar de klantenservice. Is het inmiddels gelukt om papieren rekeningen uit te zetten? Mocht je nog geen contact opgenomen hebben met mijn collega's, dan hoor ik het graag! Ik kan deze optie voor je uitzetten. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic