lindadebest1989

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Gemiddeld verbruik totaaloverzicht

Ik mag binnenkort mijn abbonement verlengen. Ik wil graag in 1 overzicht kunnen zien hoeveel ik per maand verbruikt heb (dus niet alle rekeningen moeten openen, waar alleen bedragen op staan), of hoeveel ik tijdens de loop mijn abbonement gemiddeld per maand verbruikt heb.

Dit om te kunnen bepalen hoeveel gb ik nu nodig zou hebben bij een nieuw abbonement.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ik heb je bericht ontvangen. Ik heb via daar alle informatie gegeven over het verbruik en verlengen @lindadebest1989.
Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag! 

Bekijk in context

4 Reacties 4
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @lindadebest1989,
Welkom op de community van Vodafone. Slim van je om eerst naar het verbruik te kijken voordat je gaat verlengen. Je kunt het verbruik terug vinden in je telefoon, in My Vodafone en ik kan dit voor je inzien. Ik help je hiermee dan ook graag verder. Kun je mij een privebericht sturen met daarin de volgende gegevens:
- Voor- en achternaam
- Mobiel nummer
- Adres en postcode
- Geboortedatum en laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer.
Zodra ik de gegevens ontvangen heb, ga ik je het verbruik van de afgelopen 6 maanden doorgeven. Ik hoor graag van je!

lindadebest1989
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hou Steven, 

 

Even ter controle, als ik hier reageer dan is het al prive of niet?

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Nee, dit is openbaar. Ik heb je een privebericht gestuurd waarop je mag reageren :). Hiervoor mag je naar je profiel gaan. Daar staan ook je priveberichten @lindadebest1989.
Groet,
Steven

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ik heb je bericht ontvangen. Ik heb via daar alle informatie gegeven over het verbruik en verlengen @lindadebest1989.
Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic