Gaat goed mis bij de klnatenservice

Hallo,

Op 22 dec 2020 hadden wij telefonisch contact opgenomen met om onze abo te verlegen. Ook 2x extra tel nrs (komt van een ander provider) toegevoegd bij red together. Een week later Vodafone gevraagd wanneer onze toestellen geleverd worden. Dat ging prima tot dat een van onze toestellen niet leverbaar was binnen de geschatte levertijden. Dus moeten we 2 a 3 weken extra wachten. Vodafone kwam met een ander optie om naar een iets duurder tel te gaan en met een goede korting. (ook telefonisch contact opgenomen)

Kreeg een mail met de over het nieuwe contract, de oude werd geannuleerd, daarin stond dus heel anders dan wat we besproken hadden met de klantenservice. Wij kwamen duurder uit met het eind bedrag. Op dat moment was ik nog aan de lijn met de klantenservice, vroeg ik haar “ dit is niet wat wij hebben afgesproken” kreeg ik als antwoordt “ ik lees alleen wat ik op het scherm hebt”. Meer kon zij ook niet doen en wil verder ook niet verder nadenken dan alleen maar wat op het scherm staat. De volgende dag weer klantenservice gebeld dat wij niet mee eens zijn met wat in het contract staat. Weer het contract geannuleerd en kreeg een goede contract.

Half januari weer contact opgenomen met klantenservice via tel/chat, dat nr behoud (extra red) niet gekeurd was en moest opnieuw ingediend worden, prima. Kreeg een paar dagen later een sms dat nr behoud goed gekeurd is. Mooi dan zijn wij er bijna. Gevraag wanneer de toestellen geleverd worden. Kreeg als antwoord, we kunnen het niet leveren want nr behoud is niet goed gekeurd... hoe kan hat nou... Weer nr behoud ingediend en red extra met toestel werd  geannuleerd en een nieuwe bestelling geplaatst. Kwam tot verbazing de volgende dag achter dat de aangevraagde verlenging red basis is geannuleerd en alleen de bestelling red extra staat in het systeem. Weer aan de lijn en via chat gevraagd waroom het geannuleerd is, kreeg als antwoordt weet ik niet. En ook kwam de vraag moet ik het opnieuw indienen voor verlenging.. ja natuurlijk. daar begonnen wij mee al vanaf 22 dec 2020!

Dus verlenging is uitgevoerd en de toestel wat erbij hoorde kon ook geleverd worden.

Kijk ik in het contract wat ze sturen via de mail: verlengt met “Red Together Extra” ipv Red Basis.  Pfffff Ook een melding via de app dat je geen data bundel meer hebt.

Weer aan de chat met Vodafone: kreeg als antwoordt “we kunnen niks wijzigen op dit moment want u zit in het proces van verlenging of alle bestellingen annuleren en de toestel retour naar hoofdkantoor. WAATTT!!!!

Komt op neer nu dat we moeten wachten tot proces van verlenging (red extra) afgerond is dan kunnen ze aanpassen naar Red Basis. HOE DAN!!! 

Laatste optie alles annuleren en toestellen retour das geen optie voor ons want dan duurt het nog langer.

- hoe kan het dat het van alles mis gaat bij de klantenservice?

- meerdere keren gevraagd gaat het wel nu goed? als antwoordt “geen zorgen, alles komt goed”

- medewerkers staan niet op een lijn

- ook te veel verschillende personen met verschillende oplossingen door elkaar die elkaar juist tegen werken

- de ene persoon vraagt om een wachtwoord/of sms verificatie /of je bank gegevens etc... de andere persoon wil je niet helpen met een een ww of bank gegevens, de andere willen je wel helpen? Wat zijn de richtlijnen???

In de afgelopen 2 maanden alleen maar mails van Vodafone met wijzigingen/annuleringen etc... 

Te veel tijd ingestopt om alle fouten wat de klantenservice heeft gemaakt te laten corrigeren. Gevoel gekregen dat wij Vodafone als klant hebben ipv andersom. Onnodig de klant belasten met de fouten door de klantenservice.

Liever geen klantenservice meer contacten. Helaas de afgelopen weken moest het wel.

Vodafone gekozen omdat we de afgelopen 24 maanden (voor verlenging) geen problemen hadden. Ze hebben goede netwerk verbinding in onze wijk en huis en ze hebben een goed aanbieding (wat ze ook zeggen).

grt

DigiDezz
Ontdekker
  • 1Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
0 Reacties 0