Rob50

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Duur openstaande case

Op 2 maart 2021 heeft een medewerkster een case geopend omdat het schriftelijk contract voor verlenging afweek van wat telefonisch was afgesproken. De case was aangemaakt omdat alleen het hoofdkantoor hierover kon beslissen en dat zou binnen 48 uur gebeuren. Het zou zeker positief worden beoordeeld. We zijn nu 1 maand verder en de case is nog steeds niet afgehandeld. Omdat het over een contract met toestel gaat en de 14 daagse bedenktijd niet kon worden verlengd met de afhandeltijd van de case heb ik het toestel al 2 keer teruggestuurd en al 3 keer een nieuw toestel besteld.

Hoe lang moet dit zo doorgaan?

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Rob50 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.

Jeetje, wat vervelend dat je nog zit te wachten op een case uitslag. Normaal gezien duurt dit 5 tot 10 werkdagen, dus de beloofde 48 uur, is wel heel erg snel en voortvarend. Wat er nu aan de hand is en wat de case nu aangeeft, kan ik, omdat ik ook klant ben, niet zien. Maar ook de Vodafone medewerkers hier op de community kunnen niet kijken wat er nu besproken is. Heb je al in je My Vodafone app gekeken of daar een melding is gemaakt van je openstaande case? Misschien is daar het antwoord al wel in verschenen? 

Anders zou ik toch weer een poging wagen om opnieuw een case aan te laten maken voor een onderzoek. Er komen hier wel Vodafone medewerkers langs om de topics te bekijken, en waar mogelijk, helpen op te lossen. Dus het is zo ie zo goed dat je hier een melding maakt, dan kunnen ze dat weer voor je doorspelen en ik hoop dan dat de betreffende afdeling je snel helpt. 


Op dit moment kan ik je daarmee dus niet helpen. Daarom verwijs ik je naar één van de Vodafone medewerkers die je kunnen helpen door de juiste afdeling te benaderen om je verder te helpen. Let op: in het weekend is er geen Vodafone medewerker aanwezig, alleen van maandag t/m vrijdag. 

Je mag hiervoor @Cecilia  een privé bericht sturen met daarin de volgende gegevens:
- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum
- 06 nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer.

Wel Privé sturen, want deze community is voor iedereen te lezen en als je Privé een bericht stuurt dan kan alleen Vodafone dit lezen. Vodafone kan je verder helpen en dan komt het vast en zeker allemaal in orde.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2911Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Rob50
Een warm welkom op de Vodafone Community. 

Jeetje! Dit duurt wel erg lang inderdaad. Normaliter is een case binnen 10 werkdagen opgepakt. Ik ben dan ook wel benieuwd waarom het hier langer duurt dan normaal, want het is ook zeker niet wenselijk dat je steeds een nieuw toestel besteld en dan weer terugstuurt vanwege de 14 dagen bedenktijd. Op dit moment kon ik geen kijkje achter de schermen nemen, aangezien er geen gegevens zijn ingevuld in jouw Community profiel.

Gezien de afwezigheid van een moderator komende dagen op de Community (weekend en feestdagen), denk ik dat je sneller wordt geholpen als je contact opneemt met mijn collega's via 0800-0560. Houd je ons op de hoogte?

Rob50
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

inmiddels case closed. pas bij ingaan nieuwe contract in juni kan ik zien of het volgens tevredenheid is opgelost.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic