1
Vraag
2
Reacties
nvanroon

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dubbele dara eu - Red unlimeted

Hi, IK wil graag weten of Dubbele data ook geld voor de EU bundel bij red unlimited. Anders heb ik natuurlijk niets aan het dubbele data aanbod. Wordt het dus 50GB wanneer ik red unlimeted koppel aan mijn Ziggo abbo? Hoop graag van je.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @nvanroon,

Welkom op de Community.
Ik leg je graag meer uit over de data van het Red Unlimited abonnement en de Non Stop Gratis Extra's.

Laten we beginnen met de dubbele data vanuit Ziggo.
Ik kan me voorstellen dat je de 25GB bundel voor in de EU graag verdubbeld ziet. 
De dubbele data vanuit Ziggo is helaas niet van toepassing op het Red Unlimited abonnement (ook niet in de EU).
In de fair use police staat dit ook vermeld. 

Het koppelen van Mijn Ziggo aan My Vodafone staat los van de extra's.
Om de korting te krijgen vanuit Ziggo (€5,00 per maand op alle Red abonnementen), het zenderpakket en het Veilig Online pakket, dienen de adressen in My Vodafone en Mijn Ziggo exact hetzelfde te zijn.
Zodra de adressen hetzelfde zijn en het abonnement actief is, gaan de systemen van Vodafone en Ziggo synchroniseren. De korting wordt automatisch (zolang je aan de voorwaarden voldoet) binnen een week toegevoegd.
Het gratis zenderpakket en Veilig online pakket kun je aanvragen via Mijn Ziggo. 

Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag! 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @nvanroon,

Welkom op de Community.
Ik leg je graag meer uit over de data van het Red Unlimited abonnement en de Non Stop Gratis Extra's.

Laten we beginnen met de dubbele data vanuit Ziggo.
Ik kan me voorstellen dat je de 25GB bundel voor in de EU graag verdubbeld ziet. 
De dubbele data vanuit Ziggo is helaas niet van toepassing op het Red Unlimited abonnement (ook niet in de EU).
In de fair use police staat dit ook vermeld. 

Het koppelen van Mijn Ziggo aan My Vodafone staat los van de extra's.
Om de korting te krijgen vanuit Ziggo (€5,00 per maand op alle Red abonnementen), het zenderpakket en het Veilig Online pakket, dienen de adressen in My Vodafone en Mijn Ziggo exact hetzelfde te zijn.
Zodra de adressen hetzelfde zijn en het abonnement actief is, gaan de systemen van Vodafone en Ziggo synchroniseren. De korting wordt automatisch (zolang je aan de voorwaarden voldoet) binnen een week toegevoegd.
Het gratis zenderpakket en Veilig online pakket kun je aanvragen via Mijn Ziggo. 

Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag! 

nvanroon
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dank voor het antwoord. Zijn er abonnementen waar ik wel meer GB krijg in de EU? 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

In de fair use policy zie je het volgende staan:
 

Red abonnement
Een Red abonnement heeft een standaard databundel van 20 GB. Als je Ziggo-klant bent, verdubbelen we dit tot 40 GB. Van die 40 GB kun je 20 GB in de EU gebruiken.

Red Together abonnement
Een Red Together abonnement heeft een standaard databundel van 50 GB. Wanneer je dit abonnement deelt met een Red Together Extra abonnement, verdubbelen we dit tot 100 GB. Ben je Ziggo-klant, dan verdubbelen we het zelfs tot 200 GB.
Ieder Red Together of Red Together Extra abonnement kan tot maximaal 20 GB in de EU gebruiken.

Red Unlimited abonnement
Een Red Unlimited abonnement heeft een onbeperkte databundel in Nederland en je databundel wordt niet verdubbeld als je Ziggo-klant bent. Je kunt 25 GB per maand in de EU gebruiken.

 

Er is geen abonnement wat meer data heeft voor in de EU @nvanroon

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic